به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در نشست وزیر نیرو با حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:‌ در سفر وزیر نیرو به استان مقرر شد  ۳۳ طرح کشاورزی این استان که مجوز تامین آب دارند اما با مشکل تخصیص مواجه شده‌اند، دوباره بررسی شود.

وی افزود: محل آبگیر طرح انتقال آب بن به بروجن که بین این استان و اصفهان مشکل داشت، امروز تحویل چهارمحال و بختیاری شد.

عباسی تصریح کرد: همچنین قرار شد سهم ۲۳۷ میلیون مترمکعبی چهارمحال و بختیاری از زاینده‌رود بررسی و در سهم این استان بازنگری صورت گیرد.

وی یادآور شد: در این سفر مقرر شد تا زمین‌هایی که بین آب منظقه‌ای استان‌ها مشترک است به نام وزارت نیرو تملک و انتقال داده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سفر وزیر نیرو به استان قرار شد تا مشکلات سد کوهرنگ ۳ با اولویت تملک زمین‌های واقع در این طرح رفع شود.

وی گفت: براساس نتیجه سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری مقرر شد در طرح انتقال آب بین حوضه‌ای بهشت‌آباد بازنگری صورت گیرد و گزینه حفر تونل منتفی شود.

عباسی تاکید کرد:‌ ساماندهی حاشیه رودخانه زاینده‌رود چهارمحال و بختیاری با همکاری وزارت نیرو و هدف ارتقای جذب گردشگران داخلی و خارجی از نتایج سفر وزیر نیرو به این استان است.

وی افزود: با اجرای این طرح خطرات احتمالی کنونی در دنباله و کناره رودخانه زاینده‌رود چهارمحال و بختیاری رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روز سه‌شنبه با حضور وزیر نیرو ۳ تصفیه‌خانه فاضلاب، پست ۶۳ کیلووات سفیددشت و ۷۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.