ستار فرهادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ساعت ۱۷:۲۶ روز دوشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) مرز استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری را لرزاند که خوشبختانه خسارت جانی و مالی بدنبال نداشت.

وی افزود: نیم ساعت پس از وقوع زمین‌لرزه در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا ۲ پس‌لرزه به بزرگی ۳.۱ و ۳.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) این شهرستان‌ها لرزاند.

فرهادی تصریح کرد: خوشبختانه پس از وقوع پس‌لرزه‌ها نیز هیچگونه خسارتی در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا وارد نشد.

وی یادآور شد: هم‌اینک شرایط عادی در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا حاکم شده است و مردم نگرانی نسبت به پس لرزه ها نداشته باشند.

به گزارش ایرنا،‌ زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱۷:۲۶ دیروز دوشنبه مرز استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با عرض جغرافیایی ۳۱.۴۵ و طول جغرافیایی ۵۱.۳۵ را لرزاند.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون این زمین‌لرزه ونک و سمیرم اصفهان به ترتیب با فاصله ۹ و ۲۱ کیلومتر و مالخیفه چهارمحال و بختیاری ۱۹ کیلومتر بوده است.

این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین در نزدیک‌ترین نقطه به ونک اصفهان و بین سمیرم اصفهان و مالخلیفه چهارمحال و بختیاری رخ داد.

گروه‌های امدادی و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری برای هرگونه نیاز احتمالی در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

مالخلیفه در ۱۷۰ کیلومتری و آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.