محمود جاوید روز شنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شهرکرد به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت:  ایجاد پلی کلینیک شهرکرد، بهره برداری از یک هزار و ۱۰۰ مترمربع درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی، ایجاد بخش جراحی در یک هزار و ۲۰۰ مترمربع، ایجاد بخش نوزادان به مساحت ۴۰۰ مترمربع و ایجاد یک هزار و ۷۰۰ مترمربع اورژانس که تا سه ماه آینده بطور کامل بهره برداری می شود.

 وی با اشاره به ارائه خدمات سرپایی روزانه به ۱۰ هزار نفر در استان، تصریح کرد: سالانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در مراکز تامین اجتماعی و چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از خدمات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

جاوید تصریح کرد: همچنین ۱۶ هزار نفر در سال از خدمات بستری تامین اجتماعی استان استفاده می کنند به گونه ای که ضریب اشغال تخت در مراکز تحت پوشش تامین اجتماعی ۷۷ درصد است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تشکیل ۱۹ هزار پرونده برای بیماران مزمن استان خبر داد و گفت: این تعداد پرونده برای بیمارانی نظیر افرادی دارای فشار خون بالا، تیروئیدی، دیابتی و بیماران مبتلا به نارسایی های قلبی و عروقی تشکیل شده است.

جاوید خاطرنشان کرد: همچنین طی دو سال اخیر ۳۵ پزشک متخصص به مجموع پزشکان استان اضافه شده است و هم اینک تعداد پزشکان متخصص در مراکز درمانی تامین اجتماعی به ۱۱۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، سازمان تامین اجتماعی دارای سه بخش بیمه، درمان و امور اقتصادی است. این سازمان در حوزه بیمه در ۲۴ واحد بیمه ای و ۳۰۷ پرسنل به جمعیت تحت پوشش خود خدمات رسانی می کند. 
در حوزه درمان از طریق بیمارستان امام علی(ع)، دو پلی کلینیک تخصصی، دو درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی به طور مستقیم و از طریق بیش از ۵۰۰ مرکز بصورت غیرمستقیم به بیمه شدگان خود ارائه خدمت می کند. 

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.