به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان، غلامرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: تامین و تحقق اهداف پیش بینی و طراحی شده در مجموعه تامین اجتماعی از جمله پرداخت تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران مستلزم وصول حق بیمه از سوی شرکای اجتماعی است.
وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در باز توزیع درآمدها در بین اقشار مختلف جامعه نقش بسزایی دارد و هرگونه ارائه تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت از جمله مستمری بازنشستگی، فوت و از کارافتادگی و خدمات درمانی به بیمه شدگان متاثر از وصول به هنگام مطالبات از شرکای اجتماعی است.
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اصلی ترین و بزرگترین منبع درآمد این سازمان، پرداخت حق بیمه از بیمه شدگان است، تصریح کرد: این درحالی است که برخی کارگاه ها و کارخانجات از حداقل پرداخت ها هم سرباز می زنند که در همین خصوص تلاش کرده ایم با تقسیط این مطالبات به واحدهای بدهکار کمک کنیم.
محمدی خاطرنشان کرد: پرداخت تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران، پزشکان، داروخانه ها و بیمارستان ها از محل وصول مطالبات انجام می شود که اگر این وصول با مشکل روبرو و یا با تاخیر انجام شود، در این صورت پرداخت ها نیز متاثر از عدم وصول مطالبات خواهد شد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از 900 هزار نفر جمعیت دارد که 51 درصد آنها از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.