به گزارش ایرنا، احمد ریاحی دهکردی عکاس مرکز شهرکرد با ارسال۳ گزارش تصویری در این جشنواره شرکت کرد، که گزارش تصویری با عنوان "کسب و کار زنان روستای سرآقا سید کوهرنگ" در این جشنواره قابل تقدیر معرفی شد.

نخستین جشنواره تولیدات ایرنا با هدف شناسایی استعدادها، ایجاد فضای رقابت، معرفی آثار برتر، تشخیص نقاط ضعف و ارتقای سطح کیفی آثار خبرنگاران ایرنا از اواخر اسفند ۱۳۹۷ کلید خورد. بر این اساس هر یک از خبرنگاران ایرنا می توانستند آثار خود را که از اول اردیبهشت ۹۷ در سایت ایرنا، سایت های استانی، ایرنا پلاس یا روابط عمومی منتشر شده در رشته های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، تحلیل، ترجمه، عکس و گزارش تصویری، فیلم، صدا، داده نما (اینفوگرافی) موشن گرافی، بولتن و نظرسنجی همراه با لینک آن به دبیرخانه ارسال کنند. 

به گفته حسن سلامی، دبیر اجرایی جشنواره، طی مهلت تمدیدشده ۴۰ روزه ثبت نام از اول اردیبهشت تا هشتم خرداد ۹۸ در مجموع یکهزار و هفت اثر تولیدی از ۳۵۹ همکار ایرنا در ادارات کل استان های داخلی، خارجی، چندرسانه ای، پژوهش، حوزه مدیرعامل و صفحه اول در ۱۳ رشته یا قالب به دبیرخانه رسید که با احتساب حدود ۵۵۰ خبرنگار در ایرنا، تقریبا دوسوم از خبرنگاران ایرنا در این جشنواره شرکت کردند. از تعداد آثار دریافت‌شده ۳۳۹ اثر به مرحله نهایی راه یافت. در این مرحله ۵۸ گزارش، ۶۷ گزارش تصویری، ۵۸ اثر مولتی مدیا، تصویر متحرک، داده نما، ۴۱ مصاحبه، ۳۱ یادداشت، ۲۱ خبر، ۱۱ تحلیل، ۱۰ ترجمه، ۹ بولتن و ۶ نظرسنجی به مرحله نهایی راه یافت.

همچنین ۵۴ نفر با ۵۸ اثر؛ شامل ۲۵ خانم و ۲۹ آقا، ۶ نفر از اخبار داخلی، ۱۳ نفر از اخبار خارجی، ۱۶ نفر از اخبار استانی، ۱۲ نفر از چندرسانه ای، ۶ نفر از پژوهش و یک نفر از صفحه اول برگزیده شدند. افزون بر این، ۳۲ نفر  با  ۳۳ اثر؛ شامل ۱۱ خانم و ۲۱ آقا، ۹ نفر در حوزه اخبار داخلی، ۱۴ نفر اخبار استانی، ۸ نفر چندرسانه ای، یک نفر پژوهش شایسته تقدیر شناخته شده اند.

۷۳۶۰/ ۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.