رئیس کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین گفت: هر فصلی در یک استان در دانشگاه‌ها نشست کارآفرین برگزار می‌شود که هدف ارائه مدل‌ها و الگوهای موفق به دانشجویان است.

زهرا نقوی در حاشیه چهاردهمین همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: انجمن زنان کارآفرین سال 83 به ثبت رسیده که توسعه فرهنگ کارآفرینی، شبکه‌سازی و تبادل تجربه بین زنان کارآفرین از اهداف این انجام بوده است.

وی افزود: برای رسیدن انجمن زنان کارآفرین به اهداف ذکر شده کمیته‌هایی در انجمن ایجاد شده که می‌‎توان به کمیته ارتباطات، آموزش، پژوهش و مشاوره اشاره کرد که در سال‌ها بر تعداد این کمیته‌ها افزوده شده است.

رئیس کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین ادامه داد: از وظایف کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین ایجاد ارتباط بین اعضای داخلی و بین اعضا و خود انجمن با سایر نهادها و سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌ها است.

نقوی اضافه کرد: یکسری برنامه‌ها در دستور کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین قرار دارد که توسط کارگروه‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که توسط کارگروه داخلی برنامه‌هایی مانند کتابخوانی با حضور نویسنده و مترجم، پخش و نقد فیلم در حضور کارگردان و تهیه‌کننده و بازدید از کسب و کارها اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از کسب و کارها است که تبادل تجربه خود را نشان می‌دهد و موقعیت‌ها و شکست‌های افراد بیان می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: هر فصلی در یک استان در دانشگاه‌ها نشست برگزار می‌شود که هدف ارائه مدل‌ها و الگوهای موفق به دانشجویان است.

عضو هیأت مدیره انجمن زنان کارآفرین افزود: افرادی هستند که در دنیا به عنوان کارآفرین شناخته شده هستند اما در ایران کم داریم و در رده‌های سنی و سایز شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ با دانشجویان نشست پرسش و پاسخ برگزار می‌شود و الگوی زنده موفق به آنان معرفی می‌شود که چه چالش‌هایی در حوزه کارآفرینی داشته‌اند و چگونه بر مشکلات غلبه یافته‌اند.

نقوی ادامه داد: انجمن زنان کارآفرین دارای یک کارگروه بین‌الملل است که هدفش ایجاد تعامل با کشورهای همسایه و نهادها و انجمن‌هایی مانند انجمن زنان در خارج از کشور است.

وی اضافه کرد: در انجمن زنان کارآفرین، کارگروه روابط عمومی هم فعال است و به صورت فصلی و بعضا دو ماهنامه اطلاعات را بین اعضای انجمن منتقل می‌کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تاکنون 13 همایش کارآفرینی در کشور برگزار شده که چهاردهمین همایش با تعامل کمیته پژوهش انجمن زنان کارآفرین و ارتباطات برگزار شده؛ برای نخستین بار کمیته پژوهش محتوا را تهیه کرده و کمیته ارتباطات هم آن را به اجرا درآورده یعنی همایش به صورت مشارکتی و تخصصی برگزار شده است.

رئیس کمیته ارتباطات انجمن زنان کارآفرین اذعان کرد: خروجی همایش همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار قابل استناد هم برای دانشجویانی خواهد بود که دنبال منبع علمی هستند و هم تجربه‌ای برای فارغ‌التحصیلان و صاحبان کسب و کار خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.