رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین با هدف ارتقای نقش بانوان در عرصه کار تشکیل شد .

به گزارش ایلنا از رشت،  احمدعلی شهیدی با اشاره به نقش بانوان در کارآفرینی و جمعیت بانوان فعال در عرصه کار، تولید واشتغال اظهار نظر کرد: شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی استان با هدف افزایش دسترسی بانوان کارآفرین با سرمایه اطلاعات و برنامه های دولت، افزایش دسترسی به شبکه های حمایتی دولت، تسهیل ارتقای شغلی زنان و تشویق آنها به کارآفرینی و کسب مهارت های شغلی ترویج فرهنگ همکاری بین زنان کارآفرین و دولت و نهاد های غیردولتی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: ایجاد تولید شبکه‌ای و یا خوشه‌های صنعتی از اشتغال بانوان ارتقای سطح دانش تخصصی و حرفه‌ای از طریق آموزش‌های صنعتی، تجارتی و مهارتی آموزش زنان در زمینه‌های صادرات محصولات و کسب و کار و رفع موانع ساختاری بانوان کارآفرین را از دیگر ماموریت های توسعه ، تعاون بانوان کارآفرین برشمرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بیان کرد:با تشکیل این شورا سطح دسترسی بانوان به سرمایه و اطلاعات و برنامه های دولتی دسترسی به شبکه‌های حمایتی، بهره‌مندی از تجربیات همکاران خود و همچنین ارتباط با بخش بانوان بازرگان و بهره‌مندی از توانمندی آنها افزایش یابد.

وی تصریح کرد : مزیت اصلی این شورا هم افزایی زنان کارآفرین مدیران دولتی و غیردولتی و بخش خصوصی و آکادمیک است.

شهیدی در پایان افزود : شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی گیلان به ریاست مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان و دبیری مشاور امور بانوان شرکت شهرک های صنعتی استان با عضویت بیشتر از 20 تن از بانوان فعال در حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی و بخش دولتی تشکیل شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.