به گزارش ایرنا مریم پویا روز پنجشنبه در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این نمایشگاه با رویکرد شناسایی توانمندی های بالقوه زنان استان در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را زمینه سازی موثر برای اشتغال و کارآفرینی بانوان فعال، تقویت مشارکت و تعامل میان دستگاهها، تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها، فرهنگ سازی و نقش آفرینی در عرصه های اقتصاد و فرهنگ در خانواده برشمرد.
وی بهره گیری مطلوب از ظرفیت های نهفته کارآفرینان سیستان و بلوچستان، گسترش فرهنگ زندگی به سبک ایرانی و اسلامی، ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف، فراهم آوردن مکانی برای گرد هم آمدن بانوان کارآفرین و به اشتراک گذاشتن تجربه های مفید و ارزنده در زمینه اشتغال را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تقدیر از برگزیدگان نمایشگاه، برگزاری کارگاه های آموزشی و آیین های فرهنگی و سنتی استان، ایجاد زمینه عرضه و ارائه دستاوردهای زنان در دستگاههای دولتی و بخش خصوصی، اجرای برنامه های جذاب برای کودکان با محوریت کانون پرورش فکری و دایر کردن غرفه هایی با فعالیت های جذاب و مفید مانند ارائه خدمات و اطلاعات طب سنتی و داروهای گیاهی از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
وی بهره مندی از تجارب موفق و ارزنده دستگاههای اجرایی استان در برگزاری این نمایشگاه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بانوان مستعد را خواستار شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.