رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان برای نخستین بار میزبان پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سراسر کشور خواهد بود.

به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – فرید براتی 24 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از 5 تا 18 مردادماه در 11 رشته ورزشی برای پسران و 9 رشته ورزشی برای دختران برگزار خواهد شد.

وی افزود: یک‌هزار و 858 نفر از دانشجویان آقا و یک‌هزار و 77 نفر از دانشجویان خانم برای شرکت در این المپیاد اعلام امادگی کرده‌اند.

براتی عنوان کرد: دختران در رشته‌های تکواندو، تنیس، بدمینتون، شنا، کاراته، دوومیدانی، شطرنج و تیراندازی از تاریخ 5 تا 11 مرداد به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: پسران نیز در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو، تنیس، بدمینتون، شنا، کاراته، دوومیدانی، شطرنج، تیراندازی و جودو از 13 تا 18 مرداد با هم رقابت می‌کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری این المپیاد از درون استان بوده است، خاطرنشان کرد: برگزاری این چنین المپیادهایی در شناساندن استان، تقویت گردشگری و راه‌اندازی مرکز آموزش علمی با محوریت علوم ورزشی می‌تواند موثر باشد.

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.