رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی کشور در بخش پسران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، این رقابت‌ها در پیست تارتان مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار و نفرات برتر مواد مختلف مشخص شد.

در️ ۱۰۰۰۰ متر، محمدرضا آقایی(البرز)، پوریا وطن‌نواز(همدان) و محمدرضا جهانگردی(همدان) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در️ ۴۰۰ متر با مانع، دانیال بی‌باک(بوشهر) قهرمان شد، علی عباس‌پور(خراسان رضوی) در جایگاه دوم ایستاد و امیر مقدمی(قم) به مقام سوم رسید.

در پرش با نیزه، سید علی حسینی و علی‌محمد زابلی هر دو از قم اول و دوم شد و پرهام شمس(تهران) عنوان سوم را کسب کرد.
 
در ️۲۰۰ متر، محمدهادی صالح‌نیا(کرمان)، علی سلیمانی(آذربایجان شرقی) و میثم رشیدی(کردستان) به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در ️دهگانه، عرفان محمودی(تهران) مقام نخست را ازآن خود کرد، علی‌اصغر شایسته‌فر(تهران) نایب‌قهرمان شد و احمدرضا عیدی(خوزستان) روی سکوی سوم قرار گرفت.
 
در ️پرتاب وزنه، شاهین بارحسینی(تهران) قهرمان، علی حیدری(مازندران) نایب قهرمان و محمدتقی مهرعلی(قم) سوم شد.

در ️پرش طول، میلاد حنیفه(زنجان) امیر قوی‌پنجه(فارس) و روح‌الله مصطفوی(یزد) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ️پرتاب نیزه، علی فتحی گنجی(لرستان) در جایگاه نخست ایستاد، مهدی عنایتی(ایلام) و سجاد افشون(کهگیلیویه و بویراحمد) دوم و سوم شدند.

در ️۸۰۰ متر، امید امیریان(سیستان و بلوچستان)، مهدی جعفری(چهارمحال و بختیاری) و مهدی سلیمانی مسدرق(اردبیل) به مقام‌های برتر رسیدند.

تیم‌های قم، کرمان و تهران به مقام‌های برتر ️۴ در ۱۰۰ متر رسیدند و بوشهر، زنجان و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم ️۴ در ۴۰۰ متر را کسب کردند.
در بخش تیمی، همدان با ۳ طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمان شد، قم با ۳ طلا، یک نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم ایستاد و تهران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز سوم شد.

روز گذشته رقابت‌های پسران در مواد مختلف برگزار شده بود و ۱۷ و ۱۸ تیر ماه نیز رقابت‌های دختران در این رده سنی برگزار شده بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.