به گزارش ایرنا تیم ملی دوومیدانی با هوش میانه ایران روز شنبه 23 اردیبهشت با پنج ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان 2017 در بانکوک اعزام شد.
کورش فرهادی در پرش طول و سه گام و احمد غفاری در دو 800 و 1500 متر، 2 ورزشکار کردستانی هستند که در قالب تیم ملی ایران به مسابقات دوومیدانی تایلند اعزام شدند.
فرهادی دارای عناوین مختلفی در سطح رقابت های جهانی، آسیایی و بین المللی است و یکی از مدعیان کسب مدال در رقابت های جهانی تایلند به شمار می رود.
غفاری دیگر دونده قروه ای از ورزشکاران مطرح و عنوان دار کشورمان است که برای اولین بار در رقابت های جهانی حضور می یابد.
رقابت های قهرمانی جهان دوو میدانی افراد با هوش میانه 25 تا 28 اردیبهشت در بانکوک پایتخت تایلند برگزار می شود.

** ورزشکار سنندجی رکورد جلو بازو با دمبل را در جهان جابجا کرد
سید راشد حسینی ورزشکار سنندجی با 10 ساعت دمبل زدن، رکورد جلو بازو با دمبل پنج کیلوگرمی را در جهان جابجا کرد.
رکورد این بخش بازمان چهار ساعت و 30 دقیقه در اختیار ورزشکار آمریکایی باب ناتولی قرار داشت که این ورزشکار سنندجی توانست رکورد آن را جابجا کند.
حسینی در آذر ماه سال 93 نیز موفق شد با 2 دمبل پنج کیلویی در مدت چهار ساعت و بدون خطا تعداد 10 هزار و 750 بار این وزنه ها را جابجا کند و این حرکت را برای نخستین بار در ایران و جهان به نام خود ثبت کند.
او در خرداد سال 94 نیز توانست با زدن مشت متوالی به کیسه بوکس به مدت 12 ساعت، برای دومین بار این رکورد را در جهان نصیب خود کند.
حسینی متولد سال 1371سنندج، فعالیت ورزشی خود را از سال 78 در رشته بدنسازی و پرورش اندام آغاز کرده است.
رکورد جلو بازو با دمبل پنج کیلوگرمی توسط سید راشد حسینی روز یکشنبه 24 اردیبهشت با حضور جمع کثیری از ورزشکاران سنندجی در مجموعه ورزشی آزادی انجام شد.

** جمیل لطف الله نسبی مربی کردستانی به بازی های کشورهای اسلامی باکو می رود
جمیل لطف الله نسبی مربی سنندجی به عنوان سرمربی، همراه هشت ورزشکار تیم ملی تنیس روی میز ایران بامداد دوشنبه 25 اردیبهشت به بازی های کشورهای اسلامی باکو رفت.
این مربی سنندجی از سال 94 سرمربیگری تیم ملی ایران را عهدار است و در المپیک 2016 نیز ریو تیم کشورمان را همراهی کرد.
نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و امین احمدیان در بخش آقایان و ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم صامت و صبا صفری ورزشکاران بخش زنان، ترکیب تیم ایران در این رقابت ها هستند.
مسابقات تنیس روی میز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2017 از 26 اردیبهشت به مدت سه روز در بخش انفرادی برگزار و پس از آن رقابت های تیمی دنبال می شود.
این بازی ها در 18 رشته ورزشی برگزار می شود و ایران در این دوره در رشته های تیراندازی، تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، ووشو، کاراته، زورخانه، شنا، شیرجه و واترپلو، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی، والیبال، بوکس، جودو، ژیمناستیک و دوومیدانی دارای نماینده است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.