به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی (ص) را برای ملت ایران به ارمغان آورده و بنیان حکومت ستم شاهی را به زباله دان تاریخ سپرد.
وی، ترویج فساد و قمارخانه را یکی از ابزار رژیم شاه برای دور نگاه داشتن جوانان و نوجوانان از دین مبین اسلام و اتکا به خود دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی، کشور را از فساد و فحشا پاکسازی و ملت ایران را در منطقه و دنیا سرافراز و سربلند کرد.
امام جمعه شهرکرد، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از انقلاب امیرالمومنین(ع) وهمسر با وفایش دانست و تصریح کرد: دفاع از مظلوم از سیره ائمه اطهار(ع) است.
حجت الاسلام نکونام گفت: دشمنان ایران اسلامی با بزرگ نمایی و تبلیغات پوچ درصدد ایجاد تفرقه بین مردم و نظام اسلامی هستند اما ملت ایران گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و با تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) تحریم و تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرده و پیروز میدان هستند.
وی در بخشی دیگر از خطبه های خود با اشاره به روز فناوری فضایی کشور خاطرنشان کرد: ایران در دوران چهل سالگی انقلاب اسلامی به فناوری فضایی چند کشور دنیا رسیده و با اتکا به دانشمندان داخلی به ساخت و نیز سیستم پرتاب ماهواره دست یافته است.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.