به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز سه شنبه در نشست با مسوولان استانی به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تالار اجتماعات استانداری، افزود : نظام جمهوری اسلامی امروز بسیار قدرتمند است و مردم باید از کارایی و توانمندی نظام آگاه شوند.
وی اظهارداشت : نظام، کارایی لازم را در مواجه با دشمنی با استکبار دارد، اگر حجم فشاری که استکبار به نظام می آورد با تمهیدات دولتمردان و با استفاده از رهنمون های رهبری دیده شود، متوجه توانایی نظام می شویم.
وی ادامه داد: اینکه نظام جمهوری اسلامی یک تنه در مقابله با مشکلات ایستاده از ارزش ها و قوت های آن است همچنین این توان و قدرت نظام است که آمریکا تنها مانده و برغم تمام دشمنی های استکبار مردم زندگی عادی خود را هرچند با سختی می گذرانند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، افزود: این یعنی انقلاب به فهم و پختگی دست پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: حجم زیادی از فعالیت ها برای ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است که امیدواریم پراکندگی این برنامه ها به کاهش کمی و کیفی برنامه ها منجر نشود.
رضایی ادامه داد: همچنین ممکن است این پراکندگی به نمایش هرچه بهتر و شکوهمند برنامه های انقلاب منجر نشود از این رو گروهی تشکیل تا پراکندگی ها جمع و ارائه برنامه های پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به مردم موثرتر باشد به گونه ای که از شکوه و اقتدار این مراسم کم نشود.
وی با بیان اینکه در بیان دستاوردهای انقلاب باید صداقت را مدنظر قرار دهیم، بیان کرد: در همین راستا مردم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که در این راستا باید صادقانه با مردم صحبت کنیم و آن ها را در برابر جنگ اقتصادی آگاه کنیم زیرا دشمن و استکبار با تمام توان به دنبال ضربه زدن به نظام است.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: استانداری به عنوان دستگاه هماهنگ کننده و ناظر در راستای حل مشکلات مردم تلاش می کند، اگر اصل بر صداقت باشد باید مشکلات را با مردم در میان بگذاریم.
وی با تاکید بر همدلی، هماهنگی و همزبانی تصریح کرد: چارچوب سخنرانان ایام الله دهه فجر باید در راستای هماهنگی، همدلی، وحدت و همزبانی باشد در غیر این صورت جایی برای سخنرانی در این استان ندارند.
رضایی با اشاره به افتتاح پروژه های بزرگ در دهه فجر گفت: برخی از پروژه های بزرگ از جمله پنج پروژه در ذوب آهن اصفهان برای این ایام داریم که نشان می دهد با وجود تمام مشکلات اقتصادی همچنان برای پیشبرد اقتصاد با محوریت مردم تلاش می شود.
وی ادامه داد: انقلاب برای مردم و از دل مردم به وجود آمده است، از این رو تشکل های مردمی، احزاب و اصناف باید در این برنامه ها پررنگ تر دیده شوند.
استاندار اصفهان، خلاقیت و نوآوری در برنامه ها و تبلیغات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد.
وی بیان کرد : برخی از معاندان و ضد انقلابی ها در فضای مجازی فعالیت دارند و درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند به همین منظور باید گروهی برای رصد این فضا تشکیل تا موضوعات را رصد کنند.
رضایی یادآور شد : به جای پخش خوراکی های غیرمجاز در رسانه ملی، از نخبگان و دستاوردهای علمی بزرگ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه هایی پخش شود.
به گزارش ایرنا، 12 تا 22 بهمن هر سال به عنوان دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شد، امسال برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعار افتخار به گذشته، امید به آینده انتخاب شد.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.