به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: استکبار جهانی علاوه بر شکست های مستمر در 40 سال گذشته ، اما همچنان برای ضربه زدن جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی و توطئه می کند.
وی افزود: با توجه به فتنه های پیش رو از سوی استکبار جهانی ، باید مطالبه گری ها و دفاع از جمهوری اسلامی به موقع صورت گیرد.
نکونام به 20 بهمن 1357 روز بیعت بختیاری ها با امام خمینی (ره) و اعلام انزجار آنان از شاهپور بختیار آخرین نخست وزیر رژیم پهلوی اشاره و تصریح کرد: مردم باید قدردان اسلام، نظام جمهوری اسلامی و دستاورهای انقلاب اسلامی ایران باشند.
وی با بازخوانی بخش های از انقلاب به طراحی چپ گراهای کمونیست برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در 6 بهمن 1360 یادآور شد: مردم آمل در این روز با سنگربندی شهر خود به کوچه و خیابان آمدند و ضمن دفاع از شهرشان توطئه دشمنان کشور را خنثی کردند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: حضور مردم در عرصه های مختلف مرتبط با جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی همواره باعث ناامیدی و یاس دشمنان این مرز و بوم شد.
وی گفت: دشمن برای ضربه زدن به ایران در آستانه برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی تلاش می کند.
نکونام تاکید کرد: این در حالی است که مردم ایران با وجود مشکلات موجود اما همواره نقاط مختلف کشور را سنگربندی کرده تا از این انقلاب همچنان دفاع کنند.
وی افزود: 90 درصد پیشرفت های کنونی چهارمحال و بختیاری و کشور مرهون فعالیت های صورت گرفته و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش ایرنا، جشن های چهلمین سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی همزمان با سراسر کشور در دهه فجر سال جاری از 12 تا 22 بهمن در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.