به گزارش خبرنگار ایرنا ، نعمت الله دستیاری روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر با محوریت برنامه ریزی گرامیداشت حماسه 9دی ، مهمترین مولفه برگزاری مراسم 9 دی و جشن های انقلاب را حضور و مشارکت مردم دانست و افزود: حضور با شکوه مردم در این مراسم ها نشانه پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران است.
به گفته وی اهمیت حضور گسترده و مشارکت مردم در 9 دی به منظور ایجاد یاس و ناامیدی در دل دشمنان داخلی و خارجی و وظیفه ای دینی و شرعی است.
وی بر شکوه و متفاوت بودن برگزاری این مراسم ها نسبت به سال های گذشته تاکید کرد و افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی با تمام ظرفیت و به نحوه شایسته نسبت به این موضوع و با شکوه تر برگزار شدن این مراسم کمک کنند.
دستیاری خاطرنشان کرد : از امروز نگاه اصلی به برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که برگزاری با شکوه آن تجدید بیعت با امام ، ولایت و شهدا و پاسخی به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا است تا ثابت کنیم ملت ایران پشتیبان نظام و علی رغم مشکلات اقتصادی پای انقلاب و شهدا هستند.
امام جمعه پلدختر نیز گفت: 9 دی روز بصیرت ، بیداری و میثاق امت با ولایت است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار و به یوم الله تبدیل شده و مردم ولایتمدار ایران از همه اقشار و گروه ها در این روز به پشتیبانی از نظام ، امام ، ولایت و شهدا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و فتنه گران زدند.
حجت الاسلام احمد علی حسین زاده آملی افزود: مردم ایران با خلق حماسه 9 دی نشان دادند که تحت هر شرایطی پای ارزش ها و آرمان های خود هستند و دشمنان خود را می شناسند و هر فتنه ای را با حضور خود به موقع خنثی می کنند.
وی اظهار داشت: در روز 9 دی مردم امیدهای دشمنان داخلی و خارجی را نا امید و نقشه های شوم آنان را به فرموده مقام معظم رهبری به یاری خدا ، روح ولایت و عبدالله الحسین (ع) نقش برآب کردند.
امام جمعه پلدختر از مردم خواست برای پاسخگویی به یاوه گویی دشمنان در مراسم 9 دی که ساعت 10 صبح روز
یکشنبه با حضور آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در مسجد جامع برگزار می شود حضور گسترده داشته باشند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.