مسئول بسیج اساتید سپاه کربلای مازندران، پژوهش دانش اقتصاد بومی و اقتصاد مقاومتی را مهمترین نیاز های مهم جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مجتبی بلباسی در دیدار با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران که بمناسبت هفته پژوهش در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد  پژوهش دانش اقتصاد بومی و اقتصاد مقاومتی را مهمترین نیاز های مهم جامعه دانست و اظهار داشت: بر اساس اعلام آمار ،کشور ما قبل از پیروزی انقلاب یک دهم درصد و پس از پیروزی انقلاب 23 درصد به لحاظ علمی رشد داشته است .

وی افزود: استان مازندران با دارا بودن 150 دانشگاه و بالغ بر 7 هزار هیات علمی و مدرس دانشگاه به 220 هزار دانشجو خدمات رسانی می کند .

مسئول بسیج اساتید سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امروز تهدید های دشمن رنگ دیگری به خود گرفته و ماموریت سپاه نیز بیش از گذشته در مقابله با این تهدیدها افزون تر شده است،گفت: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران خار بر چشم دشمنان است.

وی به ظرفیت علمی کشور و استان اشاره کرد و افزود: شهدای حوزه جهاد علمی سند درخشان و برگ زرین در حوزه پژوهش هستند.

بلباسی بیان کرد: اگر چه کشور به دلیل تحریم ها در شرایط اقتصادی نامناسب قرار دارد اما آسیب های اجتماعی و فرهنگی موضوع اول کشور است که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت سپاه در حفظ امنیت و حمایت از پژوهشگران و نخبگان علمی و همچنین دستاوردهای پژوهشی خاطر نشان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب منوط به حضور سپاه در این زمینه است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.