به گزارش عصر روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در جمع فرماندهان، معاونان، رئیسان پلیس‌های تخصصی و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی یزد افزود: برای اولین بار است که یک نظام الهی 40 ساله می‌شود و با همه دشمنی‌ها، مشکلات و فراز و نشیب‌های زیاد هرگز متوقف نشد و با عقب راندن استکبار، پیشرفت کرده است.
وی بابیان اینکه یکی از برکات انقلاب، فرصت دادن به انسان‌ها برای تعالی و رشد معنوی است ادامه داد: یکی از بهترین زمینه‌های تقرب به‌سوی خدا، نظام ولایی و حاکمیت خداست.
این مسئول با اشاره به اولویت‌بندی مستحبات از سخنان آیت‌الله مشکینی، دومین عمل مستحبی را که از همه مستحبات بعد از زیارت سید الشهداء (ع) مهم‌تر و بافضیلت تر است ، خدمت به خلق خدا برشمرد و گفت: در نظام ولایی این فرصت به شما داده شد که به خلق خدا خدمت کنید.
حاج صادقی ایجاد نظم و امنیت در جامعه را یکی از مصادیق خدمت به خلق خدا برشمرد و خاطرنشان کرد: شما سربازان ولایت با نیت قربت به انجام‌وظیفه بپردازید چراکه عمل شما اجر و مزد بسیار بالایی دارد پس باخدا معامله کنید که این خود عبادت بزرگی است.
وی به تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج یک سازمان یا یک‌نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ و گفتمان است و شرط پاسدار بودن، بسیجی بودن است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه در سفر به یزد در جمع بسیجیان و همچنین طلاب و دانشجویان این استان سخنرانی کرد.
استان یزد یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 300 هزار نفر عضو بسیج هستند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.