به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مسعود خرم نیا روز یکشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهار دهه گذشته، مردم ما همواره در صحنه بوده و با حضور همیشگی خود اتحاد، همبستگی، یکپارچگی و رهروی از آرمان های شهدا و امام (ره) را به جهانیان نشان داده اند.
وی اضافه کرد: این حضور پرشور مردم پیام محکمی به دشمنان ما خواهد بود که بدانند در سال های آینده نیز همین راه را ادامه خواهند داد و دست از استکبار ستیزی و مقابله با ظالمان نخواهند کشید.
فرمانده انتظامی کردستان افزود: نیروهای مسلح به عنوان بازوان اقتدار نظام اسلامی نیز همچون همیشه رسالت تامین نظم و امنیت کشور را بر عهده دارند.
سردار خرم نیا تاکید کرد: هر جا مردم حضور داشته باشند نیروهای مسلح هم در کنار آنها و برای تامین امنیت کشور آماده جانقشانی و خدمت بی منت هستند.
مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر سنندج از میدان آزادی شروع و در امتداد خیابان فرودسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) ادامه یافته و تا سه راه حبیبی محل تجمع راهپیمایان ادامه دارد.
روز 13 آبان 58 نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز را «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.