سجاد عباسی هفشجانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهدا متعلق به همه مردم هستند و به یک دسته و گروه سیاسی خاص تعلق ندارند.
وی تصریح کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری از خانواده معظم شهداست و ارادت وی به خانواده شهدا به اثبات رسیده و او فردی انقلابی و متدین است.
وی تصریح کرد: مجموعه صحبت های استاندار در جمع دانشجویان فرهنگیان تحلیل روند اتفاقاتی بود که منجر به پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش شد که در برخی از رسانه ها به نکته بخوبی پرداخته نشد.
عباسی افزود: باور نمی کنیم که عده ای بخواهند به نقل از استاندار نکاتی در خصوص برهم زدن وحدت استان بیان کنند.
این تحلیلگر مسائل سیاسی و منطقه ای گفت: از استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان محور وحدت در استان باید حمایت کرد و نباید در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تفرقه ای وجود داشته باشد.
به گفته وی مهمترین نیاز امروز استان، همدلی و وحدت همگانی است، زیرا با وحدت می توان بر بسیاری از مسائل و مشکلات فائق آمد و خانواده شهدای مدافع حرم همواره پرچمدار وحدت در کشور هستند.
عباسی تاکید کرد: شهدا مخصوص جریان اصولگرا یا اصلاح طلب نیستند و همانگونه که در تشییع شهدای مدافع حرم همه جریان ها آمدند، پیام شهدا حفظ وحدت و همدلی و حفظ منابع ملی است.
به گفته وی، درحالی که نمایندگان اصفهان در یک اقدام هماهنگ با وحدت سیاسی نسبت به مساله آب همدل می شوند، در چهارمحال و بختیاری نیز باید همدلی و وحدت حرف نخست را بزند.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته به مناسبت روز دانشجو اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در تحلیلی اعلام کرد که در زمان انجام گفت وگوی های پیرامون برجام، فرصتی پیش آمد تا رزمندگان جبهه مقاومت، داعش را در سوریه عقب رانده و با کمک مدافعان حرم، تروریست های داعشی را به سقوط نزدیک کنند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.