به گزارش ایرنا، اردشیر نوریان روز پنجشنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: این استان هم اینک با مشکلاتی مانند بیکاری، تولید ضعیف، درآمد پائین و هزینه های بالا نسبت به میانگین کشوری دست و پنجه نرم می کند که ضروری است استاندار با انتصاب مدیران کارآمد این مشکلات را مرتفع سازد.
وی همچنین مساله آب استان را حیاتی، مهم و کلیدی اعلام و اظهار کرد: معتقدیم نباید مسائل آب به کف خیابان ها کشیده شود.
نوریان تصریح کرد: طرح های مربوط به آب، کشاورزی، گردشگری و راه های ارتباطی از مهمترین اولویت های چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی یادآور شد: تسریع در پاسخ دهی به استعلامات سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید به صورت جدی انجام شود.
وی افزود: اصلاح روش های غلط مدیریتی، تصمیم گیری درست و تقویت ارزش های انقلابی از مهمترین مؤلفه های مدیران محسوب می شود.
نوریان همچنین یادآور شد: پیگیری به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن سراسری اصفهان – شهرکرد – اهواز به عنوان یکی از مهمترین خواسته های مردم چهارمحال و بختیاری و نیاز ضروری کشور بایستی با فوریت دنبال و اجرایی شود.
وی تسریع در اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن با دربرگیری افزون بر 460 هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری را از مهمترین خواسته های مردم استان دانست.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استفاده از تمامی ظرفیت ها، پتانسیل ها و مزیت های چهارمحال و بختیاری همراه با وحدت رویه، اتحاد و تعامل بین مردم، مسئولان و قشرهای مختلف در راستای دستیابی به اهداف توسعه ای ضرورت دارد.
ربیعی فرادنبه تصریح کرد: شایسته نیست این استان رتبه برتر بیکاری کشور را داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه علمی به روند تغییرات مورد نظر جمهوری اسلامی در قالب توسعه چهارمحال و بختیاری با ایده های استانداران مختلف این استان همراه بود.
محمد خالدی اظهار کرد: تمامی دولت های جمهوری اسلامی و استانداران چهارمحال و بختیاری فعالیت های فراوانی برای پیشرفت این استان در مسیر ایدئولوژی جمهوری اسلامی انجام دادند.
وی یادآور شد: رفع اشکالات مدیران گذشته و تقویت نقاط قوت مدیریتی بایستی از سوی استاندار جدید چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.