به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده چهارشنبه طی سخنانی در مراسم روز ارتش در اصفهان افزود: متاسفانه این روزها مشاهده می کنیم که مستکبران از ارتش ها به جای آنکه برای دفاع از مرزهای کشورهایشان استفاده کنند، آنها را برای تجاوز به سایر ملل به کار می گیرند.
وی اظهارکرد: اگر امروز شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن، عراق و سوریه هستیم به دلیل وقاحت تمام نیروهای نظامی مستکبران است و ایران بنا به وظیفه دینی خود در کنار مردم مظلوم قرار می گیرد.
استاندار اصفهان تاکید کرد: دشمنان نشان دادند که به تعهدات بین المللی خود متعهد نیستند که یکی از شاخصه های آن بی تعهدی آنها نسبت به برجام است، که به نفع دنیا و به ضرر کسانی بود که در جهت رونق خشونت می کوشند اما امروز شاهدیم رئیس جمهوری آمریکا مسائل ابتدایی دیپلماسی را نمی داند و به تعهدات بین المللی پایبند نیست.
وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران همچنان روی پای خود می ایستد، خاطرنشان کرد: کشورمان نیازی به قهر و آشتی های نمایشی کشورهای طرف مذاکره ندارد و همواره راه پیشرفت خود را ادامه داده است.
همچنین در این مراسم فرمانده ارشد 'اجا' در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: غفلت از تقویت بنیه دفاعی کشور، طمع تجاوز و تهاجم دشمنان و تحمیل جنگ ها و توطئه ها را به دنبال دارد.
امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز با بیان اینکه تقویت بنیه دفاعی کشور خواسته ملت و مطالبه رهبری است، اضافه کرد: فداکاری در راه استقلال و خدمت به مردم از جمله ویژگیهای نیروهای مسلح ایران است.
ت / 6020 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.