به گزارش ایرنا، شهرام مقدس روز چهارشنبه در نشست صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان افزود: برنامه ریزی مناسب دستگاه های حوزه اشتغال و اقتصاد استان، مشکلات و معضلات اجتماعی را کاهش خواهد داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست با تاکید بر حفظ و صیانت ازحقوق شهروندی در ادارات و نهادهای دولتی استان افزود: اگر مدیران و مسوولان و دست اندرکاران اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام دهند نیاز به بازرسی و ارزیابی از ادارات نیست.
جعفر مردانی افزود: در نظام جمهوری اسلامی خدمتگذاری یک امانت است که باید در امانتداری و حفظ و حراست از این امانت تلاش شود.
وی گفت: دولتمردان و مسوولان در قبال مردم و مردم در قبال دولت وظایفی دارند که اگر این وظایف به خوبی انجام شود هیچ کاستی و نقصی در نظام بوجود نخواهد آمد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون نرج بیکاری در چهارمحال و بختیاری بالاترین درصد را دارد و برخی از کارشناسان نرخ بیکاری فصلی در این استان را 22درصد عنوان می کند.
با این اوصاف اولویت نخست در چهارمحال و بختیاری از سوی مسوولان ایجاد اشتغال است و در این زمینه پرداخت تسهیلات به طرحهای اشتغالزا نیز شتاب گرفته است.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.