نامجو مطلق: دربی قابل پیش‌بینی نیست/ شانس هر دو تیم برای برد برابر است

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که شانس این تیم و پرسپولیس برای پیروزی در دربی روز پنجشنبه برابر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید نامجومطلق در مورد تقابل پرسپولیس و استقلال در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان این مطلب گفت: دربی واقعاً قابل پیش‌بینی نیست و ربطی به این ندارد که دو تیم در چه شرایطی قرار دارند. در حال حاضر شرایط پرسپولیس بهتر است، ولی نتیجه این مسابقه فقط بستگی به اتفاقاتی دارد که در طول ۹۰ دقیقه رخ می‌دهد. طبیعتاً تیمی می‌تواند برنده شود که در این ۹۰ دقیقه تمرکز بیشتری داشته و از لحاظ روحی نسبت به حریف برتر باشد.

وی در ادامه افزود: شاید برخی شانس پرسپولیس را بیشتر بدانند، ولی من گفتم که همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. از طرفی پرسپولیس هم شادابی گذشته را ندارد و در چند بازی اخیر نشان داده که کمی اُفت کرده است. با این حال من معتقدم که شانس هر دو تیم برای برد در بازی فردا برابر است.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که «آیا عدم شناخت وینفرد شفر از جو دربی برای استقلال مشکل‌ساز نخواهد شد؟»، گفت: شاید این موضوع تا حدودی برای استقلال مشکل‌ساز باشد، ولی از طرفی ممکن است به سود استقلال باشد. شاید عدم آگاهی شفر نسبت به جو دربی باعث شود که او بدون احتیاط و محافظه‌کاری تیمش را وارد بازی کند. به‌هرحال برای خیلی از مربیان این موضوع مهم است که تحت هر شرایطی بازنده دربی نباشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید