گفتگوی جی پلاس پیش از دربی ۸۵

خسرو حیدری: استقلال به قهرمانی جام حذفی فکر می کند/ می خواهیم مقابل پرسپولیس زیبا بازی کنیم

کاپیتان دوم استقلال می گوید در داربی 85 برای ارائه یک بازی زیبا و کسب پیروزی به میدان می روند و برای دست یافتن به این مهم نیازمند حمایت هوادران هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی توانست نساجی مهدی پاشازاده را با حساب  بر یک از پیش رو بردارد تا شفر و استقلال همزمان روحیه خوبی را برای دیدار بزرگ فصل آماده شوند.

پنج شنبه هفته جاری، داربی 85 پایتخت میان استقلال و پرسپولیس برگزار می شود و برتری در این بازی برای برخی طرفداران دو تیم، به اندازه کسب جام ارزشمند است. آبی پوشان با صعود به مرحله بعد جام حذفی، پیش از این مسابقه از نظر روانی در شرایط روحی و روانی خوبی قرار گرفتند و از طرفی وینفرد شفر - سرمربی جدید استقلال هم بعد از دو هفته نخستین پیروزی دوران حضورش در استقلال را به دست آورد.

بعد از پیروزی استقلال مقابل نساجی، بازیکنان استقلال مطابق سنت هر ساله از هواداران خود برای حضور در داربی 85 دعوت کردند.

خسرو حیدری کاپیتان تیم استقلال در غیاب مهدی رحمتی، از هواداران تیمش خواست که پنج شنبه این تیم را تنها نگذارند و دوشادوش بازیکنان برای کسب پیروزی در داربی پایتخت تلاش کنند و زحمت بکشند.

حیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، روند استقلال در هفته های اخیر را مطلوب عنوان کرد و گفت که تیمش به زودی به استقلالِ ایده آل هواداران تبدیل می شود. این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

برابر نساجی انگیزه های خاص خودمان را داشتیم

جی پلاس: پیش از دربی پایتخت، با صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گام بزرگی برای موفقیت بازی پایان هفته برداشتید.

حیدری: در این بازی انگیزه های خاص خودمان را داشتیم. استقلال به عنوان یکی از بزرگ ترین تیم های لیگ برتر برای حضور قدرتمند در هر مسابقاتی برنامه ریزی می کند و تلاش ما برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است. برتری مقابل نساجی کار آسانی نبود و با تدابیری که کادرفنی دیده بود توانستیم از سد این تیم عبور کنیم. تیم نساجی خیلی خوب بود و به سختی آنها را شکست دادیم.

نتایج گذشته ارتباطی به دربی ندارد

جی پلاس: همیشه بازی قبل از دربی مهم است و توانستید با پیروزی به سراغ این بازی بروید.

حیدری: دربی جو خاصی دارد؛ نتایج دربی های گذشته نشان می دهد عملکرد تیم ها هیچ رابطه ای با نتایج به دست آمده از این مسابقات ندارد. با این حال تیمی که قبل از دربی به پیروزی می رسد، در شروع مسابقه در شرایط بهتری است. خوشحالم با روحیه خوبی نسبت به گذشته به مصاف این بازی می رویم.

هواداران استقلال را تنها نگذارند

جی پلاس: سه بازی اخیر استقلال، نشان از پیشرفت این تیم دارد. در بازی مقابل نساجی هواداران استقلال کم بودند اما برای بازی دربی امیدوار به حضور آنها هستید؟

حیدری: این بازی را حضور هواداران مهم کرده است. آنها عصای دست استقلال بوده و خودشان بیشتر از ما مشتاق پیروزی هستند. با این حال از آنها دعوت می کنم پنج شنبه در کنار تیم محبوب شان باشند و استقلال را تنها نگذارند.

 

برای پیروزی و ارائه بازی زیبا به مصاف پرسپولیس می رویم

جی پلاس: به طرفداران استقلال وعده پیروزی می دهید؟

حیدری: ما برای پیروزی و ارائه یک بازی خوب به میدان می رویم. این مسابقه شرایط خود را دارد و استقلال هم متفاوت از بازی های قبل ظاهر می شود. مطمئنا بازی زیبایی را می بینیم چون در سال های گذشته مربیان به دنبال بردن بازی بودند و همین موضوع به جذابیت های آن کمک می کند. به هواداران می گویم تمام تلاش مان را برای پیروزی انجام می دهیم.

جزئی از پازل استقلال هستم

جی پلاس: از کادرفنی استقلال و نتایج تیم راضی هستید؟

حیدری: درباره این سوال هواداران باید جواب بدهند. به عنوان کسی که جزئی از پازل تیم هستم، تلاش می کنم در موفقیت های استقلال نقش داشته باشم.

دیدگاه تان را بنویسید