در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد؛

جنجال بزرگ اما بی سروصدا در لیگ کبدی زنان

بازیکن تیم کبدی زنان استان البرز گفت: بی قانونی‌هایی در لیگ برتر انجام شده که هرچه قدر رئیس هیات استان با فدراسیون صحبت می‌کند ریاست بررسی لازم را انجام نمی دهد.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: زینب کرباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص اتفاقات رخ داده در لیگ کبدی زنان پس از انصراف تیم قزوین و اراک گفت: امسال در لیگ برتر هفت تیم حضور داشت. دور رفت را برگزار کردیم و قهرمان نیم فصل شدیم اما برای نیم فصل دوم تیم قزوین و اراک انصراف دادند که خیلی حواشی ایجاد شد. به زور از قزوین نامه گرفتند در صورتی که هنوز نامه انصرافشان نیامده بود. قوانین لیگ جهانی به این صورت است که اگر تیمی در دور برگشت دو بازی پی در پی را حضور پیدا نکند امتیازش حساب نمی‌شود که در کتاب کبدی هم این قانون را داریم اما دور برگشت امتیازات دور رفت را حساب نکردند و این بی قانونی انجام شد.

 

او افزود: ما امسال برای تیم کرج بازی می‌کنیم و رئیس هیات استان ما اعتراض کرد و به ما هم گفت بازی نکنیم اما ما ادامه دادیم و با تیم تهران بازی کردیم و وقتی امتیازات را حساب کردیم ناداوری خیلی وحشتناک بود یعنی حق ما را خوردند؛ مجید صولت رئیس هیات استان البرز گفت یک جلسه بگذاریم که امتیازات دور رفت برگردد چون اکنون تیم قهرمان با دو باخت اول شده و تیم کرج با یک باخت دوم شده در صورتی که اشتباه بود و الان هم قبول نمی‌کنند.

 

کرباسی در پاسخ به این سوال که پاسخ مسئول مسابقات نسبت به اعتراضات تیم شما چه بود تصریح کرد: زمانی که جلسه گذاشتند و رئیس هیات ما آمد فقط می‌گفتند نه حرف ما اشتباه است. سرپرست فنی مسابقات سرداور بازی تهران و کرج شد؛ بعد زهرا رحیمی نژاد پشت ویدئو چک می‌آمد و به داوران نظر می‌داد؛ در کل داستان داشتیم.

 

او در ادامه گفت: در مسابقات کبدی قانون این است که اگر بازیکنمان به بیرون خط برود داور پشت خط حق ندارد وارد زمین ما شود اما داور آمده بود داخل زمین ما انگار هم تیمی‌مان شده بود و ما را کشید بیرون و دوست من که یار حمایتی‌ام بود تمرکزش را از دست داد و تاچ شد بعد نیمه دوم داور می‌خواست بازیکن حریف را بیرون بکشد اما نمی‌رفت و می‌گفت تاچ نشدم بعد ما گفتیم کارت زرد داشته اما هیچ کاری نکردند.

زینب کرباسی بازیکن تیم کبدی زنان استان البرز در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: مجید صولت رئیس هیات استان البرز پیگیر برگزاری جلسه است اما رئیس فدراسیون جلسه نمی‌گذارد و هرچه قدر که ما هم گفتیم باز کاری نمی‌کنند. باید فیلم‌ها را بازبینی کنیم اما فقط ما را می‌دوانند. صولت گفته اگر جلسه برگزار نشود به وزارت ورزش می‌رود از این طریق پیگیری می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید