ویدیو| روایت تکان‌دهنده ستاره سابق پرسپولیس از سرنوشت پدرش

رضا شاهرودی به بیان روایتی تکان دهنده از نبودن پدرش در تمام این سال های اخیر پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رضا شاهرودی ستاره سابق خط دفاعی پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران که مهمان برنامه جام آرزوها در شبکه نسیم بود، در بخشی از این برنامه روایتی تکان دهنده از اتفاق عجیبی که برای پدرش افتاده را تعریف کرد.

شاهرودی در این خصوص گفت: یک روز پدرم از خانه بیرون رفت و گفت می روم و بر می گردم اما تا الان که در خدمت شما هستم، برنگشته و هیچ خبری از ایشان نداریم. من و مادرم به دنبالشان می گشتیم، به کلانتری ها سر می زدیم و در روزنامه اطلاعیه چاپ کردیم اما خبری نشد. یک نکته طنز هم اگر بخواهم بگویم این است که من در آن زمان کلی فیلم هندی تهیه می کردم و می دیدم به این امید که الان پدرم ناگهان می آید و من را به آغوش می گیرد. من در آن زمان 6 ساله بودم. 

شاهرودی در ادامه گفت: همیشه دوست داشتم که پدرم را پیدا کنم چرا که دیگران را می دیدم که پدرشان چقدر در مسیر فوتبال مشوقشان است و من این مورد را هرگز با خودم نداشتم و باعث می شد که ناراحت شوم. دوست داشتم پدرم همیشه کنارم بود و این موفقیت ها را می دیدید.

ستاره سابق تیم پرسپولیس در خصوص این که اگر می توانست الان مستقیما با پدرش صحبت کند و به او پیامی بدهد، گفت: پدر عزیزم دوستت دارم و امیدوارم هرجا که هستی، بیایی تا ما بتوانیم تو را ببینیم.

دیدگاه تان را بنویسید