به گزارش خبرنگارایرنا، خانواده مهرداد اولادی بازیکن فقید و اسبق پرسپولیس تهران که حدود 18 ماه از مرگش می گذرد،
با وجود دوندگی و مراجعه چندین باره به باشگاه ، موفق به دریافت طلبشان نشدند.
مهرداد اولادی چهارم خرداد که سال 64 در قائمشهر استان مازندران متولد در 31 سال زندگی اش ، علاوه عضویت در تیم ملی بزرگسالان ایران در تیم های نساجی قائمشهر ،ملوان انزلی ،پرسپولیس،استقلال،نفت تهران و الشباب امارات بازی کرد.
اولادی31 فروردین ماه سال 95 به دلیل نامعلومی در منزل شخصی خود در تهران درگذشت و در گلزار روستای زادگاهش در قائمشهر به خاک سپرده شد.
پدرمهرداد اولادی که طلب 4.5 میلیارد ریالی فرزندش را برای سرو سامان دادن به مزارش می خواهد گفت که تاکنون هیچ یک از مسوولان این تیم تهرانی که فرزندش مدت های زیادی برای آنها افتخار آفرینی کرده، حاضر نشدند که برای پرداخت طلب پسرش او را بپذیرند.
اکبراولادی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: در حالی مسوولان پرسپولیس این روزها حتی اجازه ورودش را به باشگاه نمی دهند که پس از مرگ پسرش در سفر به قائمشهر ،بارها قول دادند که در کمترین زمان مطالبات فرزندش را می پردازند.
پدر این بازیکن فقید مازنی که وضعیت نابسامان قبر فرزندش به عنوان فوتبالیست عضو تیم ملی ایران و سرشناس داخل و خارج کشور، این روزها سخت آزارش می دهد گفت که باید مسوولان باشگاه سرخپوشان به پاس روزهای خوبی که فرزندش برای این تیم خلق کرد، لااقل طلبش را بپردازند.
اکبر اولادی افزود : برای من این روزها سامان دادن به قبر پسرم از نان شب هم ضروری تر است، ولی خودم با وضعیت اقتصادی موجود این توانایی را ندارم و چشمم به دریافت طلب فرزندم از پرسپولیس خیره ماند.
پدر مهرداد اولادی بازیکن فقید مازنی سرخآبی که به گفته خودش نه راه فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای شکایت می داند گفت که برای طلبم از مدیران پرسپولیس خواهش می کنم این کار را هر چه سریعتر انجام دهند.
هم اکنون حدود 100 بازیکن مازنی در تیم های لیگ برتری فوتبال توپ می زنند که حدود 10 بازیکن در تیم های سرخآبی حضور دارند.
در سال 95 به فاصله کمتر از شش ماه 2 بازیکن سرشناس مازنی عضو باشگاه پرسپولیس هادی نوروزی (24)کاپیتان این تیم و مهرداد اولادی (33) جان باختند.
خبرنگار: حسین فلاحتی * انتشاردهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.