نکونام در انتظار نیم فصل دوم؛ خطیر دست به کار می شود؟

تیم فوتبال استقلال با عملکردی مناسب به پایان نیم فصل نخست رسید و حالا هواداران این تیم منتظر تقویت ترکیب در ادامه مسابقات هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ۹ برد، ۵ مساوی و تنها یک شکست! ۲۳ گل زده و ۹ گل خورده و ۳۲ امتیاز آن چیزی است که استقلال جواد نکونام در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر دشت کرد.

با حواشی ابتدای فصل این باشگاه و بحران نقل و انتقالاتی که تعداد قابل توجهی از بازیکنان مدنظر نکونام جذب نشدند، نگرانی‌هایی درباره نتایج استقلال در لیگ وجود داشت. با این وجود نکونام با همین داشته‌ها تیمی یک دست را راهی مسابقات کرد و نتایج قابل قبولی گرفت و الان در بین مدعیان اصلی قهرمانی قرار دارد.

عملکرد فنی تیم جواد اما در بسیاری از مسابقات ایراداتی دارد که کاملا مشهود است و اگر در نقل و انتقالات تابستانی فکری به حال تقویت تیم و جذب نفرات مدنظر جواد نشود، ادامه این روند صعودی با شرایط سخت تری همراه خواهد شد.

این نتایج و حضور در کورس قهرمانی، به این معنا نیست که تیم نکونام از نظر مهره نیاز به هیچ بازیکن دیگری ندارد. استقلالی‌ها شاید ابتدای فصل چاره‌ای جز صبر کردن نداشتند، اما با توجه به اتفاقاتی که برای سقف بودجه افتاد و امیدی که به موفقیت تیم در نیم فصل دوم وجود دارد، هیچ کدام از هواداران کم کاری مدیریت در جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی را در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی بر نمی‌تابند.

باید دید نکونام و خطیر می‌توانند برای تقویت استقلال به نقطه اشتراکی برسند که جدا از جنجال و حاشیه باشد؟ جواب این سوال در آینده‌ای نه چندان دور مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید