جی پلاس

استقلال به دنبال حفظ آمار عالی مقابل حریف مورد علاقه

استقلال امروز در حالی به مصاف پیکان می رود که مدت هاست مقابل این تیم باختی را تجربه نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استقلال در حالی امروز باید آخرین بازی نیم فصل اول خود در رقابت های لیگ برتر را در مصاف با پیکان برگزار کند که حالا در کورسی جدی و سرنوشت ساز با سپاهان و پرسپولیس در راه صدرنشینی و قهرمانی قرار دارد. حریف امروز تیم جواد نکونام اما حریفی خوش یمن و مورد علاقه برای استقلال است چرا که آبی ها طی سال های اخیر در مواجهه با پیکان، هیچگاه بازنده نبوده اند.

آخرین شکست استقلال مقابل پیکان به دور رفت فصل 88-89 لیگ برتر برمی گردد. جایی که آبی ها با هدایت صمد مرفاوی و در روز گلزنی امیرحسین صادقی و حسین کاظمی، با نتیجه 3-2 مغلوب پیکان شدند. پس از آن مسابقه و تا امروز، دو تیم 21 بار در رقابت های لیگ و جام حذفی به مصاف هم رفته اند که حاصل آن، 12 برد برای استقلال و 9 تساوی بوده است. 

پیکان در این فصل و طی 14 بازی اخیر خود، فقط یک بار و آن هم مقابل استقلال خوزستان به برتری رسیده و باید دید امروز آن ها این بار در مصاف با استقلال تهران چه عملکردی را از خود به جای خواهند گذاشت.استقلالی که در پنج بازی اخیر خود 4 بار مساوی کرده و فقط یک بار طعم برد را چشیده، برای بازگشت به صدرجدول چاره ای جز برد مقابل پیکان ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید