پرونده جنجالی استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه

پرونده مربوط به جعل امضا در باشگاه استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از تسنیم؛ پرونده جعل باشگاه استقلال بعد از رسیدگی در پایگاه 13 پلیس آگاهی تهران بزرگ به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شد.

بر اساس شکایت علیرضا خانی در تاریخ نهم آذر ماه سال جاری علیه علی احمد خطیر و فرشید هاشم سمیعی، پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک تهران تشکیل و برای بررسی ادعاهای مطرح شده، این پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد.

پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داده و نتیجه نهایی را به مقامات قضایی اعلام کرده است و این پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است.

چندی پیش هدایت مببینی دبیرکل فدراسیون فوتبال ادعایی مبنی بر جعل امضایش از سوی مسئولان استقلال مطرح کرد و در ادامه نیز علیرضا خانی عضو هیئت مدیره استقلال با این ادعا که اثر انگشت و امضایش از سوی فرشید سمیعی دیگر عضو هیئت مدیره جعل شده، از او و علی خطیر مدیرعامل باشگاه شکایت کرد. این ماجرا مربوط به قرارداد منزل گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال است.

پس از طرح چنین ادعاهایی، وزارت ورزش به این موضوع ورود کرد و وزیر ورزش و جوانان، حراست این وزارتخانه را مأمور پیگیری جدی این موضوع کرد.

دیدگاه تان را بنویسید