استقلال ۲-۱ پیکان

آغاز تعطیلات استقلال با عبور از پیکان+عکس و ویدیوی گل ها

استقلال با پیروزی مقابل پیکان به نیم فصل نخست پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 16:30 به مصاف پیکان رفت که با پیروزی 2 بر 1 به استقبال تعطیلات رفت.

با این پیروزی، استقلال 32 امتیازی شده و موقتا با یک بازی بیشتر از سپاهان، به صدر جدول صعود کرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، آرش رضاوند.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابتی ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل، امیرحسین صدقی، امیر طاهر، علی اکبر رنجبر، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح.

نیمه اول

در دقیقه 9 ارسال محمدجواد آزاده از سمت راست به روی دروازه استقلال، با دفع ناقص حردانی همراه شد و روی تعلل یامگا، حامد پاکدل با یک ضربه سر توپ را روانه دروازه استقلال کرد که حسینی با واکنشی مناسب آن را دور کرد. در دقیقه 25 پیکان روی یک ضدحمله سریع موقعیت خوبی را به روی دروازه استقلال خلق کرد که پس از دفع ناقص مدافعان، توپ در پشت محوطه جریمه به نریمان جهان رسید و شوت محکم او در آستانه ورود به دروازه با ضربه سر رضاوند راهی کرنر شد.

نیمه دوم

در دقیقه 60 ارسال مهدی پور را آرمین سهرابیان با ضربه سر روانه دروازه میهمان کرد که ناصری با واکنشی دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد. در ادامه ارسال همین کرنر از سوی مهدی پور با ضربه سر سهرابیان راهی دروازه شد تا اولین گل استقلال در دقیقه 62 به ثمر برسد. در دقیقه 72 روی اشتباه نریمان جهان و توپ گیری امید حامدی فر در میانه میدان، پیمان بابایی صاحب توپ شد و با عبور از میان مدافعان پیکان، ضربه اش را به زیبایی وارد دروازه کرد تا آبی ها 2 بر 0 پیش بیفتند. در دقیقه 75 پیکان صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت محکم و زمینی منصور باقری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 95 امیر شهیم یکی از گل های خورده پیکان را جبران کرد و نهایتا بازی با نتیجه 2 بر 1 پایان یافت.

گل اول پیکان توسط شهیم

گل دوم استقلال توسط بابایی

گل اول استقلال توسط سهرابیان

استقلال تهران پیکان استقلال پیکان آرمین سهرابیان

استقلال تهران کوین یامگا

استقلال تهران پیکان استقلال پیکان

غلامرضا عنایتی

استقلال تهران

استقلال تهران پیکان استقلال پیکان حسین حسینی

دیدگاه تان را بنویسید