سپاهان ۱-۰ پرسپولیس

پرسپولیس یحیی در بحران؛ 3 امتیاز طلایی پوشان با کاشته دیدنی+ ویدیوی گل

پرسپولیس بازی بزرگ هفته دهم لیگ برتر را به سپاهان واگذار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین روز هفته دهم لیگ برتر و قبل از آغاز فیفادی سپاهان 12 امتیازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان پرسپولیس 17 امتیازی بود که این بازی با پیروزی یک بر 0 سپاهان به پایان رسید. تک گل این بازی را رضا اسدی به زیبایی به ثمر رساند.

این اولین شکست فصل پرسپولیس بود.

گزارش بازی

سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و شهاب زاهدی

 

دقیقه 9: شوت رامین رضاییان پس از برخورد به پای مدافعان پرسپولیس با اختلاف از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد. دقیقه 22: شوت سر ضرب شهاب زاهدی روی پاس زیبای سروش رفیعی را پیام نیازمند در آغوش کشید. دقیقه 33: ارسال دقیق زکی‌پور به پشت سر مدافعان پرسپولیس با ضربه سر رضاییان یک موقعیت خوب برای سپاهان خلق کرد، اما این بار ضربه مدافع - هافبک ملی‌پوش زردپوشان اصفهانی از کنار دروازه راهی اوت شد. دقیقه 39: شوت محمد قربانی از فاصله دور را بیرانوند به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 49: حمله همه جانبه سپاهانی‌ها در شلوغی محوطه جریمه توپ را به میلاد زکی‌پور رساند که شوت بسیار سنگین این بازیکن را بیرانوند با یک واکنش فوق‌العاده راهی کرنر کرد. دقیقه 58: علیرضا بیرانوند یک بار دیگر ناجی دروازه پرسپولیس شد و موقعیت تک به تک با مغانلو را گرفت. دقیقه 59: ضربه قیچی برگردان فرشاد احمدزاده با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 66: تعلل عجیب سروش رفیعی و ناهماهنگی با بیرانوند می‌رفت کار دست پرسپولیس بدهد که مدافعان این تیم با هوشیاری توپ را دور کردند. دقیقه 67: شهاب زاهدی با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه 69: ضربه ایستگاهی استثنایی رضا اسدی از پشت محوطه جریمه به شکلی بسیار زیبا قفل دروازه پرسپولیس را شکست. دقیقه 78: شوت محمد عمری از پشت محوطه جریمه را پیام نیازمند برگشت داد. دقیقه 87: میلاد سرلک هم دیگر اخطاری بازی لقب گرفت. دقیقه 90: ضربه سر گولسیانی روی ارسال عالیشاه به شکلی خطرناک از بالای دروازه نیازمند راهی اوت شد. دقیقه 5+90: رامین رضاییان هم از کارت‌های زرد داور بی‌نصیب نماند. دقیقه 7+90: شهاب زاهدی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

آخرین پیروزی سپاهانی‌ها در نقش جهان مقابل پرسپولیس به 17 سال پیش و پنجمین دوره لیگ برتر برمی‌گردد. زردپوشان اصفهانی در سال‌های اخیر در اصفهان پرسپولیس را شکست دادند، ولی تمام بردهای این تیم در ورزشگاه فولادشهر به دست آمده بود. از زمان بازگشایی مجدد ورزشگاه نقش جهان سپاهانی‌ها موفق به برد در مسابقات خانگی خود مقابل پرسپولیس نشده بودند و امروز این طلسم تاریخی برای سپاهان شکست.

 

 

 گل اول سپاهان توسط اسدی در دقیقه 70

Untitled

هفته دهم

تیم نتیجه نتیجه تیم
گل گهر سیرجان ۲ ۰ مس رفسنجان
ملوان ۱ ۱ استقلال خوزستان
پیکان ۱ ۱ شمس آذر قزوین
فولاد ۱ ۰ آلومینیوم اراک
استقلال 2 0 تراکتور
صنعت نفت آبادان 0 2 هوادار
نساجی مازندران 1 2 ذوب آهن
سپاهان 1 0 پرسپولیس

 

دیدگاه تان را بنویسید