پرسپولیس ۰- سپاهان ۱

سپاهان با صدرنشینی سال را تمام کرد؛ پرسپولیس با شکست!

سپاهان با پیروزی در بازی بزرگ هفته بیست و سوم لیگ برتر در جدول رده بندی 49 امتیازی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در مهم ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال تیم دوم جدولی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف صدرنشین طلایی لیگ رفت و با گل دقیقه 94 محمد کریمی به این تیم باخت. سپاهان با این برد 49 امتیازی شد و جایگاهش در صدرجدول را مستحکم کرد و پرسپولیس هم 45 امتیازی ماند.

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری و لئاندرو پریرا

سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

اولین موقعیت نصف و نیمه بازی را دقیقه ۱۳پرسپولیس ایجاد کرد که شوت خطرناک مهدی ترابی را پیام نیازمند به خوبی مهار کرد. دقیقه 22 سپاهان دروازه پرسپولیس را باز کرد اما داور به دلیل آفساید آن را مردود اعلام کرد. در دقیقه 26 موقعیت گلزنی برای سپاهان ایجاد شد که مدافعان پرسپولیس مانع از گلزنی مهاجمان سپاهان شدند. پورعلی‌گنجی در این صحنه به شدت آسیب دید و جای خود را به علی نعمتی داد. دقیقه 45 پرسپولیس موفق شد به صورت جدی در این نیمه روی دروازه نیازمند خطرناک ظاهر شود که این دروازه بان ضربه عالیشاه را مهار کرد. در دقیقه دوم وقت اضافه نیمه اول  لئاندرو پریرا که کارت زرد داشت باردیگر از سوی حیدری جریمه و از زمین مسابقه اخراج شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی بهتری از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شد و جریان مسابقه روند سریع تری به خود گرفت.  دقیقه 56 سانتر خطرناک رامین با ضربه سر مغانلو همراه شد اما بیرانوند توپ را به خوبی جمع کرد. 6دقیقه بعد ضربه امیری به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت و نفس ها در سینه افراد حاضر در ورزشگاه حبس شد. دقیقه ۶۸ نیز شوت خطرناک و سنگین نورافکن توسط بیرانوند جمع شد. دقیقه 4+90 حملات پُر تعداد سپاهانی‌ها سرانجام در ثانیه‌های پایانی جواب داد و محمد کریمی با یک بغل پای فنی دروازه بیرانوند را باز کرد و بازی با همین یک گل به سود طلایی پوشان به پایان رسید.

 

هفته بیست وسوم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
تراکتور 0 1 مس رفسنجان شنبه 20 اسفند 15
پرسپولیس 0 1 سپاهان شنبه 20 اسفند 16:45
آلومینیوم اراک     پیکان یکشنبه 21 اسفند 14
هوادار     مس کرمان یکشنبه 21 اسفند 15
گل گهر     مسجد سلیمان یکشنبه 21 اسفند 17
فولاد     استقلال یکشنبه 21 اسفند 19
ذوب آهن     نساجی دوشنبه 22 اسفند 15
نفت آبادان     ملوان دوشنبه 22 اسفند 1

 

دقیقه ۹۴ گل برای سپاهان مقابل پرسپولیس توسط محمد کریمی

 

 

پرسپولیس سپاهان امید عالیشاه

پرسپولیس سپاهان امید نورافکن کمال کامیابی نیا

پرسپولیس سپاهان مرتضی پورعلی گنجی امید نورافکن

پرسپولیس سپاهان محمد دانشگر

پرسپولیس سپاهان لئاندرو پریرا

پرسپولیس سپاهان

پرسپولیس سپاهان فرشاد احمدزاده

پرسپولیس سپاهان

پرسپولیس سپاهان لئاندرو پریرا

پرسپولیس سپاهان میلاد سرلک مسعود ریگی

*

دیدگاه تان را بنویسید