پرسپولیس ۰- هوادار ۱

هدیه غیرمنتظره‌ یحیی به ساپینتو و مورایس+ عکس و ویدیوی گل

پرسپولیس و هوادار در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر هوادار به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه روز نخست هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تیم 39 امتیازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار تهران رفت. این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید تا پرسپولیس سه امتیاز مهم این دیدار را در دقایق پایانی از دست بدهد.

تک گل هوادار در این دیدار توسط محمد جواد محمدی در دقیقه 88 به ثمر رسید. هوادار قبل از این مسابقه با 22 امتیاز رده نهم قرار داشت و با سه امتیازی که در دیدار با پرسپولیس کسب کرد با 25 امتیاز به رده هشتم صعود کرد. پرسپولیس هم 39 امتیازی ماند تا هم‌امتیاز با استقلال رده سومی در رده دوم بماند.

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسد بیگی، محمد عمری، سعید صادقی، شیخ دیاباته و عیسی آلکثیر

هوادار: رضا خالد آبادی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، مسعود شجاعی، سیدحسین صادقی، محمدمهدی مهدی خانی، سپهر روزی طلب، محمد چهارمحالی، بابک مرادی، محمدجواد محمدی

ویدئوی گل محمد جواد محمدی، بازیکن هوادار در دقیقه 88

هفته بیستم
تیم نتیجه نتیجه تیم
پیکان ۰ ۲ استقلال
مس رفسنجان ۲ ۰ فولاد
تراکتور ۰ ۰ آلومینیوم
ملوان ۱ ۲ گل گهر
پرسپولیس ۰ ۱ هوادار
مس کرمان     نساجی
نفت مسجد سلیمان     نفت آبادان
سپاهان     ذوب آهن

*

 

 

پرسپولیس هوادار تهران محمد عمری

پرسپولیس هوادار تهران دانیال اسماعیلی فر

پرسپولیس هوادار تهران علیرضا بیرانوند

پرسپولیس هوادار تهران میلاد سرلک

دیدگاه تان را بنویسید