مقدونیه ترمز ایتالیا را کشید

تیم ملی فوتبال ایتالیا نتوانست از سد مقدونیه عبور کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دور پنجم از رقابت‌های مرحله مقدماتی یورو 2024 شب گذشته (شنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان رسید که در مهمترین آنها از گروه C تیم ملی ایتالیا در خانه مقدونیه شمالی به تساوی یک - یک بسنده کرد.

ایتالیایی‌ها که با انگیزه گرفتن انتقام شکست خانگی دو سال قبل‌شان برابر مقدونیه - شکستی که منجر به ناکامی آنها در صعود به جام جهانی 2022 شد - به خانه حریف رفته بودند، با گلزنی کاپیتان جدید خود چیرو ایموبیله در دقیقه 47 پیش افتادند، اما تنها 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه انیس برازی گل تساوی را برای تیم میزبان به ثمر رساند و اجازه نداد اولین بازی آتزوری برای سرمربی جدید این تیم لوچانو اسپالتی پایانی چندان خاطره‌‌انگیز داشته باشد.

این سومین بازی هر دو تیم در مرحله مقدماتی یورو 2024 بود که هر دوی آنها را چهار امتیازی کرد؛ البته ایتالیا به سبب تفاضل گل بهترش نسبت به مقدونیه شمالی در رده سوم جدول باقی ماند و مقدونیه در رده چهارم. این در حالی است که تیم‌های انگلیس با 13 امتیاز از پنج بازی و اوکراین با هفت امتیاز از چهار بازی در رده‌‌های نخست و دوم جدول قرار دارند و مالت هم بدون کسب امتیاز از چهار بازی قعرنشین است.

در بازی همزمان از گروه I تیم ملی سوئیس در حالی که دو مرتبه از میزبان خود کوزوو پیش افتاده بود در نهایت بازی را با تساوی 2 - 2 به پایان رساند.

رمو فروئلر هر دو گل سوئیس را در دقایق 14 و 79 به ثمر رساند. ودات موریکی هم گل‌‌های کوزوو را در دقایق 65 و 4+90 به نام خودش ثبت کرد.

در بازی دیگر این گروه رومانی در خانه مقابل رژیم اشغالگر قدس یک - یک مساوی کرد.

در جدول گروه I که همه تیم‌های آن پنج بازی انجام داده‌اند، سوئیس با 11 امتیاز، رومانی با 9 امتیاز، رژیم اشغالگر قدس با هشت امتیاز، بلاروس با چهار امتیاز، کوزوو با چهار امتیاز و آندورا با دو امتیاز رده‌های اول تا ششم را در اختیار دارند.

دیدگاه تان را بنویسید