از پیشنهاد اغواکننده عربستان به مانچینی چه می‌دانیم؟

گفته می شود که سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا با پیشنهادی وسوسه کننده از سوی فدراسیون فوتبال عربستان مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز گذشته بود که روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، به شکلی غیرمنتظره از هدایت تیم کشورش استعفا داد و این استعفا هم مورد پذیرش فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار گرفت. درست پس از پایان ناگهانی قصه مانچینی و ایتالیا بود که شایعه پیشنهاد فدراسیون فوتبال عربستان به مانچینی برای پذیرش هدایت تیم ملی این کشور در رسانه ها منتشر شد.

حالا گفته می شود که نیمکت تیم ملی عربستان، مقصد بعدی این سرمربی 58 ساله خواهد بود. گویا عربستان پیشنهادی سه ساله به مانچو داده است و این پیشنهاد مورد قبول این مربی واقع شده. پیشنهادی که طی روزهای آتی جنبه رسمی به خود پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد عربستان به مانچینی سالی 18 میلیون یورو است که برای سه سال، معادل 54 میلیون یورو خواهد بود. پیشنهادی که رد کردن آن خیلی سخت است.

عربستان در حال حاضر به دنبال جانشین برای هروه رنارد سرمربی سابق خود می گردد. رنارد چند ماه پیش عربستان را به مقصد تیم ملی زنان فرانسه ترک کرد و از آن موقع، سعد الشهری به صورت موقت هدایت تیم ملی این کشور را برعهده دارد. عربستان که در جام جهانی 2022 یکی از تیم های شگفتی ساز این رقابت ها بود، حالا خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2023 که زمستان امسال برگزار می شود آماده می کند.

دیدگاه تان را بنویسید