ملی پوش والیبال ایران در گفت و گو با جی پلاس؛

جواد کریمی: نتایج لیگ ملت‌ها قطعا نقد دارد/ در قهرمانی آسیا جبران می کنیم

ملی پوش والیبال ایران گفت: نتایج لیگ ملت‌ها قطعا نقد دارد؛ با توجه به اینکه فقط دو برد داشتیم مردم از شرایط ناراضی هستند و این نقدها طبیعی است.

لینک کوتاه کپی شد

جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها گفت: شرایط سختی داشتیم. تورنمنت را بد شروع کردیم و متاسفانه نتوانستیم به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کنیم. در کل تورنمنت بدی بود و شرمنده مردم ایران شدیم. ما می‌خواستیم نتایج خوبی بگیریم و قول می‌دهیم در مسابقات بعدی جبران کنیم.

او با اشاره به دلایلی که موجب کسب این نتایج شد گفت: ما بازیکن هستیم و تلاش خودمان را کردیم اما فکر می‌کنم کافی نبود؛ باید بیشتر تلاش می‌کردیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم اما هیچ کس کم کاری نکرد و تمام توانمان را به کار گرفتیم ولی متاسفانه نشد. مسابقه برد و باخت دارد و شانس تیم ما بود که نتوانستیم نتیجه‌ای که باید را بدست بیاوریمو اکثر بچه‌های تیم ملی تغییر کردند و به زمان نیاز داریم تا به ایده‌آلی که در گذشته وجود داشت برسیم.

کریمی در مورد انتقاداتی که به تیم ملی صورت گرفته گفت: نتایج قطعا نقد دارد؛ با توجه به اینکه فقط دو برد داشتیم مردم از شرایط ناراضی هستند و این نقدها طبیعی است. اگر تیمی نتیجه خوب بگیرد قطعا شرایط و نقدها فرق خواهد کرد؛ ما خودمان هم ناراحت هستیم و تلاش می‌کنیم در مسابقات بعدی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ملی پوش والیبال ایران همچنین با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قطعا با حضور ژاپن و چین رقابت سختی خواهد بود ولی ما میزبان هستیم و به لطف مردم ارومیه و هواداران که همیشه والیبال را حمایت می‌کنند امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای کسب کنیم که لیگ ملت‌ها را به طور کامل جبران کند.

او در پایان صحبت‌های خود با بیان شرایط والیبال ایران گفت: مشکلات زیاد است و فدراسیون نمی‌تواند به تنهایی خیلی از کارها را انجام بدهد و قطعا به کمک مسئولان ورزش کشور نیاز دارد. سفرهایی که می‌رویم با پرواز اکونومی است از طرفی با دو متر قد باید 10 تا 12 ساعت روی صندلی عادی بنشینیم که این مسائل خیلی تاثیر گذار است. احتیاج داریم دو سه روز ریکاوری داشته باشیم؛ این فقط یک مورد از مشکلات ما است و والیبال به کمک مسئولان نیاز دارد تا همه دست به هم بدهند وضعیت خوب شود و ما هم از بهبود شرایط استفاده کنیم. 

دیدگاه تان را بنویسید