کارشناس والیبال در گفت و گو با جی پلاس؛

اختلاف مقابل ایتالیا زیاد شد بازیکنان بی خیال شدند/ بد باختیم!

کارشناس والیبال درباره شکست تیم ملی مقابل ایتالیا گفت: ست سوم خوب کارکردیم و فکر کنم خود بازیکنان وقتی اختلاف زیاد شد بی خیال شدند. هم باخت بد شد هم به این شکل باختن بد شد.

لینک کوتاه کپی شد

ناصر میرفخرایی کارشناس والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شکست تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا در هفته دوم بازیکنان خوبی را آورده و مقابل ایران حساب شده هم بازی کرد. تیم ملی در حال حاضر آن طور که باید مقابل تیم‌های بزرگ بازی نمی‌کند.  ما در ست سوم فکر می‌کردیم بازی را بردیم؛ تاکنون سابقه نداشته که این طور 24- 20 جلو باشیم و بعد شکست بخوریم. ست سوم خوب کارکردیم و فکر کنم خود بازیکنان وقتی اختلاف زیاد شد بی خیال شدند. هم باخت بد شد هم به این شکل باختن بد شد.

او افزود: والیبال ما زمانی بازی خوب انجام می‌دهد که فاکتورهای خوب بازی کردن را بداند. تیم ملی مطلقا توپ گیری نمی‌کند. بازیکن تیم ملی از درون لیگ بیرون می‌آید اما لیگ ما اسفند تمام شد و لیگ اروپا یک ماه پیش؛ بنابراین آنها در کوران بازی انتخاب می‌شوند نه مثل ما که سه ماه بعد از لیگ اردو تشکیل می‌دهیم و می‌خواهیم بازیکن به آمادگی برگردد. اگر بخواهیم تیم ملی خوب داشته باشیم باید لیگ خوبی هم داشته باشیم؛ هر سال میلیاردها تومان هزینه مسابقات است و منتظریم ببینیم چه تیمی اول و چه تیمی دوم یا سوم می‌شود اما از درون لیگ چیزی که باید خارج نمی‌شود و در اصل خروجی خوبی نداریم.

ناصر میرفخرایی در ادامه گفت: فروردین جلسه‌ای با بهروز عطایی داشتم و به او گفتم سال گذشته چه نتیجه‌ای در لیگ ملت‌ها گرفتیم که گفت هفت برد و پنج باخت داشتیم و مقام هفتم کسب کردیم من در جواب گفتم فکر نمی‌کند امسال برعکس شود یعنی پنج برد و هفت شکست داشته باشیم و مقام هفتم تبدیل به مقام یازدهم شود؟ کمی فکر کرد و گفت شما درست می‌گویید. 

او درپایان صحبت‌های خود با اشاره به دیدار بعدی تیم ملی والیبال مقابل آمریکا تصریح کرد: آمریکا تیم خوبی آورده و با تمام موجودی و بازیکناش آمده است و از همه آنها هم استفاده می‌کند. تا الان که تیم بدی نبوده است.

دیدگاه تان را بنویسید