جی پلاس

نفس راحت ایران بعد از باخت به بلغارها!

در صورت محاسبه نتایج ایران در هفته پایانی لیگ ملت ها در رنکینگ جهانی باخت به بلغارستان می توانست یک فاجعه را برای تیم ملی رقم بزند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های ملی ایران و بلغارستان در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت های 2023 به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان کنستانتینوف به پایان رسید.

این باخت که هشتمین شکست ایران در 10 مسابقه گذشته بود انتقادات به عملکرد تیم را در این دوره از مسابقات افزایش داد اما این باخت می توانست فاجعه بارتر هم باشد اگر فدراسیون جهانی به داد ایران نمی رسید!

نتایج هفته پایانی ایران نه برای تیم ملی و نه برای رقبا (فرانسه، بلغارستان، آرژانتین، کوبا) در رنکینگ جهانی تاثیرگذار نیست و همین بزرگترین شانس تیم ملی بعد از باخت به بلغارها بود.

با توجه به اینکه ایران در رده یازدهم و بلغارستان در رده بیست و هشتم رده بندی جهانی قرار دارند این باخت می توانست برای ایران گران تمام شود و بیش از 15 امتیاز را تقدیم حریف خود کند!

با وجود کارشکنی آمریکا در صدور ویزای دو بازیکن اصلی ایران و سرمربی تیم ملی اما هنوز هم در ترکیب تیم ملی پوشانی هستند که در صورت به کارگیری صحیح و برطرف کردن مشکلات فنی مقابل تیم هایی بزرگ تر از بلغارستان بایستند.

 

photo_2023-07-07_10-02-42

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید