آمار بازی والیبال ایران و بلغارستان| آسپاروف امتیازآورترین بازیکن میدان

آسپارو آسپاروف امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و بلغارستان شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌های 2023، امروز (جمعه) به مصاف بلغارستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

علی حاجی‌پور در این دیدار که در آمریکا برگزار شد، 17 امتیاز برای ایران به دست آورد و آسپاروف نیز 23 امتیاز برای بلغارستان کسب کرد.

در این بازی پس از آسپاروف، اتاناسوف با 18 و علی حاجی پور با 17 امتیاز بیشترین امتیاز را کسب کردند. محمد موسوی نیز با کسب 13 امتیاز دومین مهره امتیاز آور ایران شد.

در این بازی بلغارستان ۵۹ امتیاز از حمله به دست آورد درحالی که تیم ملی والیبال ایران در این بخش تنها ۴۷ امتیاز کسب کرد تا کسب امتیاز در حمله پاشنه آشیل ایران در این بازی باشد.

در دفاع روی تور، ایران تیم برتر میدان بود به طوری که بلندقامتان ایران در این بخش ۱۵ امتیاز کسب کردند. در دفاع روی تور، بلغارستان تنها به کسب ۱۲ امتیاز بسنده کرد.

در بخش امتیاز مستقیم از سرویس، والیبال ایران موفق شد ۶ امتیاز از این آیتم کسب کند درحالی که ملی پوشان بلغارستان تنها ۴ امتیاز از این بخش به دست آوردند.

والیبال ایران از اشتباهات فردی بلغارستان ۳۶ امتیاز به دست آورد. ملی پوشان ایران نسبت به بلغارستان اشتباهات کمتری داشتند به طوری که بلغارستان از اشبتاهات ملی پوشان والیبال ایران ۳۳ امتیاز به دست آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید