درگفت وگو با جی پلاس،

پاسخ بهداد سلیمی به گلایه های سعید محمدپور

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: اگر به فدراسیون وزنه برداری فرصت داده شود به طور حتم برنامه‌ ریزی‌هایی داریم که از تمام سرماه‌ها و پتانسیل موجود در این رشته استفاده کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص گلایه‌های سعید محمدپور (اینجا بخوانید) گفت: ما برنامه ‌ریزی‌هایی داریم که از تمام پتانسیل‌های وزنه برداری استفاده کنیم. سعید محمدپور قهرمان بسیار بزرگی است ولی ما تازه شروع کارمان است. قبلا که با سرپرستی اداره می‌شد و نمی‌توانستیم کار خاصی انجام بدهیم و اکنون سه ماه است که فدراسیون شروع به کار کرده است. ما برنامه‌های خوبی داریم و قطعا از تمام سرمایه‌های وزنه برداری استفاده خواهیم کرد.

او همچنین در مورد صحبت‌های سعید محمدپور مبنی بر اینکه کادرفنی تیم ملی پایه قبلا فرصت داشته و رزومه چشمگیری ندارد تصریح کرد: هادی پانزوان رزومه چشمگیری ندارد؟  در هر صورت هر کسی نظری دارد و نظرات سعید محمد پور هم بسیار محترم است.

بهداد سلیمی در پایان صحبت‌های خود گفت: قطعا سعید یکی از این سرمایه‌های ما است که باید در کنار ما باشد تا از تجربه‌هایش استفاده کنیم اما هر اظهار نظر او برای ما قابل احترام و بسیار عزیز است.  اگر به ما فرصت داده شود از تمام پتاسیل‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید