در گفت وگو با جی پلاس؛

سجاد انوشیروانی حاشیه سازان را تهدید کرد؛ بدون مدرک حرفی بزنند شکایت می‌کنم

سجاد انوشیروانی در پاسخ به حواشی جدید اطراف فدراسیون وزنه برداری می گوید "این مسائل را کسانی مطرح می‌کنند که دستشان از منافع کوتاه شده و من قطعا از افرادی که بدون سند و مدرک صحبت می‌کنند شکایت می کنم."

لینک کوتاه کپی شد

سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص برخی گفته‌ها مبنی بر اینکه فردی به کمک فدراسیون وزنه برداری در مزایده سالن ورزشی شهدای اختیاریه برنده شده گفت: این طور نیست. ما با شهرداری صحبت کردیم و گفتیم برای توسعه وزنه برداری نیاز به سالن داریم و شهرداری در جواب گفت سالن‌هایمان را فقط می‌توانیم مزایده بگذاریم. ما آمدیم در بخش خصوصی گفتیم اگر کسی قصد کمک به وزنه برداری دارد حمایت می‌کنیم. شخصی به نام آقای نیک فرجا در مزایده شرکت کرد و اتفاقا دو سه برابر مبلغ کارشناسی هم پیشنهاد داد که برنده شد و الان هم در سالن فعالیت می‌کند بنابراین نه فدراسیون دخیل بوده و نه کاره‌ای است.

او افزود: اگر به شهرداری بروید و مدارک را نگاه کنید می‌بینید که سالن به نام آن شخص است و قرارداد و چک هم همه به نام همان فرد است. هر کس این حرف‌های بدون سند و مدرک را بزند من قطعا شکایت می‌کنم. فدراسیون شرایطش کاملا فرق کرده. این فدراسیون به اندازه کافی آسیب دیده و ما تمرکزمان این است سالم کار کنیم، برکت به این مجموعه برگردد و کارهای بزرگ انجام دهیم که در شان وزنه برداری باشد. من نیامدم که وقتم را هدر بدهم. این‌‎ها افرادی هستند که دنبال منافع خودشان هستند و می‌خواهند تشنج ایجاد کنند اما به هیچ جا نخواهند رسید. 9 ماه ما را کوبیدند و اهانت کردند چون منافعشان از این فدراسیون قطع شده است.

انوشیروانی ادامه داد: این مدت که در فدراسیون مشغول هستم آیا تاکنون حاشیه خیلی جدی درست شده؟ 60 وزنه بردار در اردوها تمرین می‌کنند که هنوز کمپ دست خودم نیست و در مکان دیگر با بهترین شرایط در حال فعالیت هستند. من دنبال کارهای بنیادی هستم و با این افراد اصلا کاری ندارم.

فعالیت نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی در این سالن و تغییر نام سالن هم یکی از مواردی است که به این موضوع دامن زده او در پاسخ به این سوال که در این خصوص چه صحبتی دارید تصریح کرد:  هرکس این حرف‌ها می‌زند که ما دخیل هستیم  پیگیری کنید. باز هم من می‌گویم این کار اشخاصی است که دستشان از منافع فدراسیون کوتاه شده است. ما نه باشگاهی اجاره کردیم و نه پولی می‌گیریم. تازه باشگاه کبکانیان را هم تعطیل کردیم تا بازسازی کنیم و آبروریزی نشود چون اصلا به این سالن نمی‌شد نگاه کرد. گفتیم بازسازی کنیم؛ دستی به سالن بکشیم تا ورزشکار فرار نکند اما هیچ کس این مسائل را نمی‌بیند.  مجموعه‌ای که دست من است باید شفاف باشد چون از بیت‌المال هزینه می‌شود و تعارف نداریم بنابراین نمی‌توانم تظاهر کنم.

سجاد انوشیروانی در پایان صحبت‌های خود همچنین در مورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون سالن غذا خوری را محل تمرین اردوی تیم ملی زنان کرده گفت: چنین چیزی نیست؛ اتفاقا ورودی سالن همایش است که مکان بسیار زیبایی است و روشنایی دارد. اصلا از خود بچه‌های وزنه بردار سوال کنید که آیا این موضوع حقیقت دارد یا نه؟ سالن بسیار تمیز با نور خوب است و شش تخته هم گذاشتیم که تمرین کنند. هیچ چیز دخترها متمایز از آقایان نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید