سالن کنسرت آزادی دوباره به وزنه برداری رسید!

فدراسیون وزنه برداری از پس گرفتن سالن آزادی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فدراسیون وزنه‌برداری دوباره اختیار سالن مسابقات آزادی را به دست گرفت و طبق توافق، پیمانکار باید سالن را تخلیه کند.

ایسنا نوشت: اجاره سالن مسابقات وزنه‌برداری آزادی یکی از پر بحث‌ترین اتفاقاتی بود که در زمان ریاست علی مرادی رخ داد. سالن وزنه‌برداری به محلی برای برگزاری کنسرت‌ها تبدیل شده بود و وزنه‌بردارهای اردونشین بارها نسبت به سروصدای زیاد سالن، گلایه داشتند. از طرفی درآمد فدراسیون از اجاره‌ی این سالن هم نامشخص بود.

با تغییر مدیریت در فدراسیون مشخص شد، طبق قرارداد بین دوطرف، رستوران از دست فدراسیون خارج شده و حتی ۴۰ درصد یکی از سالن‌های تمرین با پارتیشن بسته شده و به فضای پشت صحنه برای برگزاری کنسرت ها تبدیل شده است.

 زمانی که فدراسیون وارد دوران سرپرستی شد، جلساتی را با پیمانکار داشت اما به توافق نرسیدند و حتی سالن به درخواست فدراسیون پلمب شد تا تعیین تکلیف شود. اکنون پس از ماه‌ها این ماجرا به پایان رسیده و این سالن دوباره در اختیار فدراسیون قرار گرفته است.

*سالن آزادی تخلیه می شود

سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری بیان کرد: آخرین جلسه بین نماینده حقوقی فدراسیون، نمایندگان مجموعه آزادی، شرکت توسعه و تجهیز و مشارکت کننده برگزار شد و به این جمع بندی رسیدیم که مشارکت کننده امروز (سه شنبه) سالن را تخلیه کند و در اختیار فدراسیون وزنه‌برداری قرار دهد و بعد از این طرفین هر ادعایی داشتند، پیگیر باشند.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون برای اجاره سالن بدهی یا طلبی از پیمانکار دارد؟ تصریح کرد: اجاره سالن آورده‌ای برای فدراسیون نداشته است. فدراسیون برای اجاره سالن به شرکت توسعه و تجهیز بدهکار است. درآمد فدراسیون از اجاره دادن سالن در پنج سال کمتر از بدهی فدراسیون به شرکت توسعه و تجهیز است. فدراسیون مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت اجاره سالن به شرکت توسعه و تجهیز بدهی دارد اما درآمد سالن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که در فدراسیون هزینه شده اما اجاره سالن پرداخت نشده است.

او ادامه داد: کارشناسان رسمی دادگستری اعلام کرده بودند که مشارکت کننده چه مقدار باید در سالن هزینه کند اما او بیشتر از آن مبلغ، هزینه کرده است و الان مدعی است، مبلغی که بیشتر هزینه شده است را باید برگردانیم. ما از ابتدا با حسن نیت قدم جلو گذاشتیم و نمی خواستیم مشکلی پیش بیاید. به هر حال مشارکت کننده هم سرمایه گذاری کرده و نیت خیر بوده است. فکر می‌کنم قصوراتی در بحث به روز بودن مطالبات انجام شد و قرارداد فدراسیون با مشارکت کننده، سوم اسفند ۱۴۰۰ به پایان رسید و به هر حال باید تعیین تکلیف می شد تا مشارکت‌کننده هم از بلاتکلیفی خارج شود. اکنون هم از حمایت شرکت توسعه و تجهیز، مجموعه آزادی و مشارت کننده تشکر می‌کنم.

انوشیروانی در مورد برنامه فدراسیون برای سالن گفت: نگاه ما این بود که کاربری تالار وزنه‌برداری آزادی برای برگزاری مسابقات وزنه‌برداری، برگزاری مراسم‌ وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشد تا قداست قهرمانی آن حفظ شود.

دیدگاه تان را بنویسید