پیولی: اینتر شایسته صعود بود

سرمربی میلان به شایستگی رقیب همشهری برای صعود به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ میلان که دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ را با 2 گل به اینتر واگذار کرده بود در دیدار برگشت هم با نتیجه 1-0 به این تیم باخت تا در مجموع با قبول شکست 3-0 از صعود به فینال ناکام بماند. استفانو پیولی در پایان این دیدار تاکید کرد که شاگردانش تلاش خود را کردند اما نتیجه به دست آمده ناامیدکننده بود.

انگیزه و میل بسیار کم میلانی‌ها برای برد

بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند ولی اینتر شایسته صعود بود. به نظرم صحبت در مورد انگیزه آنها درست نیست چرا که تمام توانشان را برای موفقیت تیم خرج کردند. ما در 15 دقیقه ابتدایی بازی رفت شکست را قبول کردیم. امشب خوب بودیم و خیلی تلاش کردیم. به نظرم می‌توانستیم نتیجه را تغییر دهیم و پایان کار با چنین شرایطی مایه شرمساری است. ما با شایستگی تا اینجا رسیدیم و امیدوار بودیم که به فینال صعود کنیم.

آیا شما ناراحت‌ترین مربی دنیا هستید؟

این اجتناب ناپذیر است! این می‌توانست بزرگترین اتفاق ممکن برای میلان طی چند سال اخیر باشد. می‌توانستیم یک اتفاق خاص رقم بزنیم اما نشد و این ناامیدکننده است. فصل پیچیده‌تر از آنچه تصورش را می‌کردیم پیش رفت اما چیزهای زیادی به ما آموخت.

تغییر پست ساندرو تونالی

او پست خود را نسبت به بازی اول تغییر داده بود. ساندرو امشب بیشتر یک هافبک پا به توپ بود تا بازیکنان بیشتری را در حمله شرکت دهد و این چیزی بود که من از این بازیکن خواسته بودم.

حضور در نیمه نهایی برای میلان موفقیت بود؟

حضور در این مرحله خود یک دستاورد محسوب می‌شود. ما همزمان در سری آ هم رقابت می‌کنیم ولی طبیعی است که حذف از نیمه نهایی ناراحت کننده باشد. ما بیش از هر چیز بابت از دست دادن شانس قهرمانی ناامیدیم. باید سری آ را به بهترین شکل خاتمه دهیم تا همه چیز به ناکامی ختم نشود. تیم از نظر ساختاری عالی است و می‌خواهیم یک شروع قدرتمند داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید