جی پلاس

میلان-اینتر؛ دوئل دوباره همشهری ها به یاد آتش و آشوب 2005+ عکس و ویدیو

دو تیم بزرگ شهر میلان، امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یکی از داغ ترین و مهیج ترین دربی های فوتبال اروپا قرار است امشب در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود. دربی ای که در ابتدای فصل، احتمالا هیچکس احتمالنمی داد در این مرحله برگزار شود اما میلان و اینتر به لطف بالا و پایین های فوتبال، توانسته اند پس از سال ها خودشان را به این مرحله برسانند و حالا باید در جدالی سرنوشت ساز، یکی از فینالیست های لیگ قهرمانان را تعیین کنند.

میلان و اینتر تا پیش از این، دوبار در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند. یک بار در نیمه نهایی فصل 2002-2003 که میلان به لطف مساوی 1-1 در دیداری که اینتر میزبان محسوب می شد، راهی فینال شد و درنهایت توانست به مقام قهرمانی برسد.

بیشتر فوتبال دوستان اما نسخه اروپایی میلان-اینتر را با دیداری خاص در یک چهارم نهایی فصل 2004-2005 به یاد می آورند. جایی که در دیدار برگشت دو تیم به میزبانی اینتر، آث میلان با یک گل از حریف خود پیش بود اما پرتاب مواد آتش زا به زمین بازی توسط اینتری ها و آسیب دیدن دیدا، دروازه بان میلان در دقیقه 72 باعث شد تا مارکوس مرک، داور آلمانی، بازی را نیمه تمام اعلام کند و یوفا هم درنهایت حکم به برد 3-0 میلان در دیدار برگشت داد تا روسونری به لطف برد 2-0 بازی رفت، در مجموع با برد 5-0 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

میلان-اینتر

میلان-اینتر

میلان-اینتر

 

ویدیوی برخورد مواد آتش زا به دیدا، دروازه بان میلان

دیدگاه تان را بنویسید