اینزاگی: بعدا می فهمیم چه کار بزرگی کرده ایم

سرمربی اینتر اعتراف می کند که به فینالیست شدن تیمش فکر نمی کرده و هدفش حضور در یک هشتم نهایی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اینتر در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 از سد میلان گذشت و در مجموع با نتیجه 3-0 پیروز شد تا به فینال راه پیدا کند.

اینتر پس از 13 سال در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد؛ اولین بار پس از قهرمانی سه گانه تاریخی با هدایت ژوزه مورینیو در سال 2010. آن‌ها در تاریخ 10 ژوئن در استانبول به مصاف منچسترسیتی یا رئال مادرید خواهند رفت که ششمین فینال اروپایی تاریخ باشگاه اینتر خواهد بود.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از برتری شاگردانش گفت: "در چند روز آینده ممکن است متوجه شویم که چه اتفاقی افتاده است. در ابتدا این مسیر یک رؤیا بود، اما ما همیشه معتقد بودیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و بردن نیمه‌نهایی در دربی بسیار رضایت‌بخش است. فقط می‌توانیم از بازیکنان تشکشر کنیم."

تمجید از بازیکنان اینتر

آن‌ها قدرت، قاطعیت، میل به پیروزی و تمرکز نشان دادند و فوق‌العاده بودند. از ژانویه 4 دربی بازی کردیم و هر 4 دربی را بردیم، می‌دانیم که میلان قهرمان ایتالیاست و کیفیت بالایی دارد، اما بازیکنان عالی بودند و شایسته لذت بردن از این شب هستند. مدت‌ها پیش گفته بودم که تلاشی دیوانه‌وار بدون نگاه کردن به این یا آن مسابقه انجام می‌دهیم، فقط تلاش می‌کنیم به بهترین شکل ممکن پیروز شویم. از اول آوریل، ما هر 48 تا 72 ساعت بازی می‌کنیم، اما به دو فینال رسیدیم و در سری A شرایط را به روال قبلی بازگرداندیم.

رئال یا منچسترسیتی؟

آن‌ها دو تا از بهترین تیم‌های اروپا هستند. بازی اول متعادل بود، می‌توانید کیفیت هر دو تیم را ببینید. من از آنچه به دست آورده‌ایم، خوشحالم و به وضوح بازی فردا را با علاقه زیاد تماشا خواهم کرد.

انتقاد و شایعه اخراج در ماه گذشته؟

من می‌دانم چه کسی همیشه همراهم بود و چه کسی در لحظه نیاز من آنجا نبود. می‌دانم در این ماه‌ها چه اتفاقی افتاده است، اما خوش شانسم که کادر فوق‌العاده‌ای را در کنار خود دارم، تیمی که 20 ماه در همه چیز مرا دنبال کرد و اکنون دو فینال دیگر برای بازی وجود دارد، و لیگی که هنوز همه چیز برای بازی کردن در آن وجود دارد. ما باید آن را مانند اینتر ببینیم. به حضور در این باشگاه افتخار می‌کنم، می‌دانم زمانی که به من زنگ زدند چه اتفاقی در سال‌های اخیر برای اینتر افتاده بود. 19 ماه پیش از من خواسته شد تا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسم که باشگاه از سال 2011 آن را تجربه نکرده بود. فکر می‌کردم فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوب بود، این فصل حتی بهتر از فصل پیش است. هیچ کس به ما چیزی مجانی نداد، ما با حریفان قدرتمندی روبرو شدیم و جایگاه خود را در فینال به دست آوردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید