نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا: اینتر ۱-۰ میلان

میلان زور کامبک نداشت/ بلیت فینال استانبول برای اینتر صادر شد

تیم فوتبال اینتر راهی دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آغاز دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 22:30 سه شنبه، تیم های اینتر و میلان در ورزشگاه جوزپه مئاتزا به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه 1-0 به نفع اینتر و در مجموع دو بازی رفت و برگشت 3-0 به سود اینتر خاتمه یافت تا نراتزوری، اولین فینالیست این فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد. 

ترکیب دو تیم برای بازی امشب به ترتیب زیر بود:

اینتر: اونانا-دارمیان-آچربی-باستونی-دامفرایز-بارلا-چالهان اوغلو-میخیتاریان-دی مارکو-ژکو-لائوتارو مارتینز

میلان: مانیان-تئو هرناندز-توموری-مالیک تیاو-کالابریا-تونالی-کرونیچ-لیائو-براهیم دیاز-مسیاس-ژیرو

بازی با حملات میلانی ها آغاز شد و آن ها در تلاش بودند تا بتوانند نتیجه ضعیف بازی رفت را جبران کنند و حتی موفق به خلق موقعیت هم شدند اما واکنش های اونانا و همچنین بی دقتی لیائو، فرصت گلزنی را از آن ها گرفت. در ادامه نیمه اول، بازی حالت متعادلی به خود گرفت و به جز یک فرصت که برای اینتری ها روی یک ضربه آزاد به دست آمد و با واکنش مانیان به جایی نرسید، دو تیم موقعیت حساس دیگری نداشتند تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم، بازی بدون هیجان خاصی در جریان بود اما ورود روملو لوکاکو به جای ادین ژکو، شرایط بازی را به نفع اینتری ها تغییر داد و آبی پوشان موفق شدند در دقیقه 73 روی پاس لوکاکو و شوت مارتینز از زاویه بسته، به گل اول خود در مقابل میلان دست یابند و درنهایت بازی را با همین نتیجه به سود خود خاتمه دهند و راهی فینال شوند.

دیگر فینالیست این مرحله، چهارشنبه شب از بین منچسترسیتی و رئال مادرید مشخص خواهد شد.

 

ویدیوی گل اول اینتر به میلان توسط لائوتارو مارتینز

اینتر-میلان5

اینتر-میلان

اینتر-میلان

اینتر-میلان

اینتر-میلان

 

دیدگاه تان را بنویسید