فدراسیون فوتبال منتظر "اوکی" مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال پیکان، نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم امید ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از فارس؛ در شرایطی که مهدی تاج از انتخاب و معرفی سرمربی جدید تیم ملی امید کشورمان در روزهای ابتدایی این هفته خبر داده بود، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان اصلی‌ترین گزینه فدراسیون‌نشین‌ها برای جانشینی مهدی مهدوی‌کیا محسوب می‌شود.

با وجود مذاکرات مثبت فدراسیون با حسینی و تمایل این مربی برای فعالیت در تیم امید، هنوز طرفین به توافق قطعی نرسیده‌اند و قرار است او بعد از بازی امشب پیکان با صنعت نفت آبادان نظر نهایی‌اش را در این مورد اعلام کند.

در جلسه‌ای هم که ۲ روز قبل بین تاج و امیر قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید برگزار شد، سرمربی تیم بزرگسالان موافقت خود را با حضور حسینی اعلام کرد و حتی در تماسی که با سرمربی پیکان برقرار شد، صحبت های خوبی رد و بدل شد. فدراسیون، حسینی را با توجه به تجربه خوب کار کردنش با نفرات جوان به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید انتخاب کرده و حال باید دید آیا این مربی در نهایت راضی به عقد قرارداد خواهد شد یا خیر؟ هرچند از نفراتی مثل محمد ربیعی و محمود فکری هم جزء گزینه‌های سرمربیگری تیم امید نام برده می‌شود اما به نظر می‌رسد شانس حسینی نسبت به آنها بیشتر باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید