گزارش جی پلاس

آقای ماجدی؛ رطب خورده منع رطب کی کند؟!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پاداش 20 هزار دلاری را حق این اعضا دانسته و آن را قانونی خوانده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیررضا احمدی- چندی پیش انتشار لیستی از پاداش های تعلق گرفته به اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه جام جهانی، سر و صدای زیادی به پا کرد. بر این اساس، مهدی تاج به همراه اعضای هیات رئیسه فدراسیون تصویب کرده اند که اگر ایران بازی با ولز را در جام جهانی بُرد هرکدامشان 20 هزار دلار پاداش بگیرند! البته که این افراد به دلیل شکست ایران در مقابل امریکا و انگلیس از پاداش آن بازی ها محروم شدند.

این ماجرا وقتی جالب‌تر می شود که برای افراد مختلفی نظیر مدیر اداری، فیزیوتراپ، مدیر رسانه ای خارجی و... پاداش بُرد و مساوی تعریف شده است که در نوع خود جای تامل و تعجب دارد.

این پاداش ها در حالی صورت گرفته که تیم ملی ایران، با ادعای زیاد و تغییر سرمربی راهی قطر شد تا به قول مسئولان فدراسیون، به راحتی آب خوردن از گروه صعود کند اما نه تنها خواب صعود تعبیر نشد که اتفاقا کابوس شکستی سنگین در جام جهانی تا مدت ها گریبان فوتبال ایران را گرفت. با این وجود عملکرد تیم ملی، وعده های فدراسیون نشین ها و تور سیاحتی چند ماهه کی روش در ایران مد نظر این مطلب نیست چرا که کسی پاسخی به ابهامات نمی دهد و تنها آب در هاون کوبیدن است.

نکته مهم اما این جاست که عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست سابق این مجموعه، در حالی پاداش ها را قانونی خوانده که هنوز ماجرای عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، از ذهن فوتبال دوستان پاک نشده؛ در جریان برکناری عزیزی خادم، اکثر این افراد در هیئت رئیسه تصویب پاداش های هنگفت و ریخت و پاش های میلیاردی را دلیلی بر سو مدیریت او شمرده و نهایتا او را از ریاست فدراسیون برکنار کردند اما حالا که اتفاقی مشابه برای اعضای هیئت رئیسه و تاج افتاده، آن را قانونی می خوانند؛ اگر چه این مطلب برای تایید عملکرد رئیس پیشین فدراسیون نیست اما موضوع اصلی این جاست اگر تصویب پاداش های گاه و بیگاه در زمان عزیزی خادم به ضرر فوتبال بود، چطور این پاداش ها برای هیئت رئیسه در زمان تاج وجهه قانونی به خود می گیرد و به حق آن ها تبدیل می شود؟

اوضاع فوتبال ایران آنقدر خراب است که نیازی به توضیح ندارد اما اعضای فدراسیون همچنان دست در کیسه بیت المال می کنند تا یک روز بر سر هوس خود کی روش را سرمربی کنند و روز دیگر، برای کار نکرده و عملکرد به شدت ضعیف، پاداش 20 هزار دلاری به جیب بزنند؛ حالا باید از ماجدی و رفقا پرسید چطور شده که این پاداش ها برایشان وجهه قانونی دارد در حالی که همین موضوع را عامل برکناری عزیزی خادم می دانستند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید