تاج: با کی روش صحبت کردم و به دنبال رفع مشکلات هتل تیم ملی هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی تاج درمورد آخرین وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده برای حضور در اردوی تیم ملی، اظهار داشت: به نظر می‌رسد این بازیکنان امروز رسیده‌اند. با شیخ حمد صحبت کردم و کار باشگاه الاهلی غیر منطقی بود.

وی افزود: این بازیکنان به اردوی تیم ملی بازگشتند و فکر می‌کنم امروز هم به تهران بیایند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه اخیر هیات رئیسه، گفت: جلسه خوبی بود. خیلی وقت بود جلسه هیات رئیسه تشکیل نشده بود و در این جلسه صحبت های متفاوتی شد. مسائل جاری و برخی موضوعات را باید دنبال می‌کردیم و خدا را شکر جلسه خوبی بود.

تاج درمورد مشکلات هتل محل اقامت تیم ملی در دوحه و نارضایتی کارلوس کی روش، عنوان کرد:  چیزی برای شفاف‌سازی نیست. در قطر تعدادی هتل وجود دارد که به هر تیم یک هتل داده‌اند. هتل ایران را خودم ندیده‌ام اما مفصل با کی‌روش صحبت داشته‌ام. کمپ قطر مثل کمپ لوکوموتیو که در مسکو داشتیم نبود اما با شیخ حمد و مجموعه صحبت می‌کنیم. می‌دانید. این امکانات در اختیار فیفازون است و در اختیار قطر نیست.

وی ادامه داد: فیفا هم این هتل را به ما تخصیص داده  و فدراسیون آن زمان ما هم آن را گرفته است‌. اگر قرار بود هتل تعویض شود باید همان زمان انجام می شد. و الان مجالی برای تعویض نیست. البته مجال برای ترمیم و رفع مشکلات هست که در حال انجامش هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد آخرین وضعیت تیم ملی امید، گفت: هنوز بحث تیم امید مطرح نیست.

دیدگاه تان را بنویسید